сряда, 6 май 2015 г.

Красив непознат- Кристина Лорен

Предишни книги от поредицата

  Горе има линк към ревюто на първата книга от поредицата, чието име за мен е неизвестно и за това я наричам Красивите или Красиво, както ми падне.
  Този път няма да коментирам името на авторките.
  По принцип на поредиците правя ревюта само на първите книги, тъй като ако направя на следващата има огромна вероятност да включа спойлер, без значение дали е малък или голям,но сега правя изключението, защото в книгата се разказва за изцяло нова двойка- Сара Дилън, най-добрата приятелка на Клоуи и Макс Стела- британски бизнесмен.
  Както винаги в книгата има изключително много секс, може би този път не се започва от пролога, тъй като той е нещо като задаване на начало на историята, а по-скоро отново от първа глава. 
  Някак много ми хареса, когато се запознаха, отначало само с погледи и жестове, а след това завършиха със бърз секс, при това на открито, е, бяха в затъмнено място, но съм убедена, че ако някой се бе вгледал малко по-внимателно най-вероятно би успял да ги забележи.
  Интересното за тези двамата е, че винаги го правят на такива места, че да могат да бъдат забелязани, но никога не ги хващат. До колкото разбрах (и помня) Сара харесва тръпката да знае, че може всеки момент да бъде разкрита и това я възбужда още повече.
  Разбира се, тя си има нещо като минало, с което не се гордее и опитва да избяга от него, точно заради това се мести заедно с Клоуи и Бенет, приемайки работата, която двамата й предлагат.
  И така, този път няма да разказвам подробно съдържанието, защото времето ме притиска, но ще отбележа нещо в стила на писане на авторките, което забелязах в тази книга, а до тогава само го подозирах.
  Освен че в книгата се сменят гледните точки- една глава от Сара, една глава от Макс, забелязах нещо специфично в самия стил на писане, който е малко повече като аматьорските книги, тоест, главните герои си живеят щастливо и се справят сравнително добре с всички перипетии, поставени им от живота от началото до края, но в самия край се случва някаква драма, която кара жената (винаги е жената) да си тръгне и след това даденият мъж ходи да я гони, за да му прости или пък някой друг й влива разум в главата. И нещо, което още повече ме дразни- никога тези двамата не могат да бъдат заедно, защото са колеги или пък жената  е по-малката сестра на най-добрият му приятел, какъвто е случаят им в трета книга, чието ревю ще е следващото.То е ясно, че когато нещо ти е забранено, независимо какво е то, го искаш повече и повече. Така работи изкривеният мозък на човека, все пак.
  Както и да е, аз просто не си падам по трудната любов, това е, иначе книгите (книгата) са написани много добре, на мен ми харесва и са суперлесни за четени. Минават се бързо и дори са забавни. Особено когато погледнете дадената двойка през очите на друг герой или когато някой каже как Клоуи и Сара държат мъжете си за топките. Това може би ми е най-забавното от всичко.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...