сряда, 6 май 2015 г.

The Coffee Book Tag


Бях тагната от Melly © да направя този таг и аз с радост ще го направя. Дори намерих една интересна снимчица с кафе.


1. Черно: Посочи поредица, в която е трудно да се навлезе, но има постоянни фенове.

Треска. Малко е тежичка, главно заради множеството описания и бърборенето, както го наричам, на героинята, вместо да говори, но си има феновете, а в страницата на авторката се правят постоянно giveaways. 

2. Ментова мока: Посочи книга, която става по-популярна през зимата или празничен период от годината.

Не съм сигурна, не се сещам за подобен тип книга, освен може би Целувка за Ана и останалите останалите книги, които не съм прочела, но те по-скоро биха отивали повече на 14 февруари, а не за зимата. Иначе знам, че на Среднощен ловец има една специална коледна историйка. Надявам се това да се брои.

3. Горещ шоколад: Коя е твоята любима детска книжка?

Ян Бибиян и Ян Бибиян на луната и Малкият принц.

4.Двойно еспресо: Посочи книга, която те държи в напрежение от началото до края.

Повечето криминални романи, които съм чела, но може би най-вече е Проклятието на тигъра, Steelheart, Firefight, Mistborn, The Inheritance series и други.

5. Старбъкс: Посочи книга, която виждаш навсякъде.

Нещата, на които не ни учат в училище (няма да коментирам разочарованието си), 50 нюанса сиво и Афтър. Все още се чудя как може най-тъпите и изтъркани неща да стават толкова популярни, а оригиналните да бъдат захвърляни настрана. Тези дори не си заслужават удебеляването.

6. Хипстър кафене: Посочете книга от независим автор.

Ако под независим става дума за self-published, тогава мога да кажа, че вече съм прочела Ерагон и Първородният на Кристофър Паолини и ми предстои да си взема останалите му две книги, а ако не е това, тогава не знам какво е.

7. Ами сега! Аз имам безкофеиново кафе: Посочете книга, от която сте очаквали повече.

The Darkest Kiss, първа книга от Lords Of The Underworld Series. Със сигурност не очаквах след всяка дума на героите да има по пет реда обяснения за мислите им и просто...цялото ми желание за останалите книги беше убито.
Също така очаквах повече от поредицата Безсмъртните и Darklight.

8. Перфектната комбинация: Посочи книга или поредица, която е едновременно горчива и сладка, но в крайна сметка абсолютно задоволителна.

Посочвам Проклятието на тигъра и Братството на черния кинжал without a second thought! (Това просто ми идваше на английски.) Не смятам, че има думи, с които мога да опиша колко харесвам двете поредици и колко са драматични, трагични, забавни, романтични, сладки и накрая просто напълно задоволителни. Препоръчвам ги на всеки.

Тагвам IreinZineti & Gabriella x. Всеки друг, който не е тагнат да заповяда. Може би вие трите вече сте тагнати, за което се извинявам.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...