събота, 2 май 2015 г.

The (non)Ultimate Book Tag

I.
Правила на тага:
1) Поставете тези правила.
2) Публикувайте снимка на любимата си корица от книга.
3) Отговорете на въпросите от по-долу.
4) Тагнете няколко души, които също да им отговорят.
5) Отидете в техния блог/туитър и им кажете, че сте ги тагнали.
6) Уверете се, че сте казали на човека, който ви е тагнал, че вече сте взели участие.
II.
Ще ми извинявате ръката, книгите ми падаха.
III.

1. Какво четете в момента?

Първородният, втора книга от тетралогията Наследството на Кристофър Паолини или иначе казано, продължението на Ерагон.

2. Имате ли някаква идея какво ще четете, щом я завършите?

Имам цяла купчина, пак се натрупаха 7 книги, но може би някоя от тези три:
1. Рубиненочервено
2. В морските дълбини
3. Серафима
И на трите ще има ревюта.

3. Кои 5 книги сте искали винаги да прочетете, но не са били в кръга ви?

1. Ромео и Жулиета- така и не се наканих, знам, че е пиеса.
2. Крадецът на книги- разбрах, че краят е тъжен
3. Хартиени градове- нещо не ме грабва
4. Къде си, Аляска?- знам, че един герой умира там, не мерси
5. Песен за огън и лед, или иначе казано- Игра на тронове- това е суперизвратеното за мен и разбрах, че всеки умирал, аз обичам героите си като зеленчуците- живи.

4. Какви списания имате във вашата стая/салон точно сега?

Никакви.

5. Коя е най-лошата книга, която сте чели?

Ще трябва да направя списък:
1. 50 нюанса сиво.
2. Здрач
3. Вечна нощ а.к.а. Evernight
(дори не заслужават да бъдат удебелени)

6. Коя книга изглежда наистина популярна, но не ви харесва?

На 100% без капчица съмнение мога да посоча трилогията "50 нюанса". Е, то по-голям абсурд от това не съм виждала! Пълна излагация, която е срам и позор за всяка сносна книга. Не просто е надценена, а свръх хиперболизирана! А като се сетя, че исках да гледам филма в киното.. добре, че не си дадох парите на вятъра за тази пълна безсмислица.- казва Мели и аз давам палец нагоре. Не стига, че е фенфикшън по другия боклук, ами че и е написано в сегашно време! (На АЕ.) Длъжна съм да подчертая, че това си е мое мнение, всеки, който иска да прочете сносна еротика, да се обърне някъде, където НИКОЙ НЕ ИЗНАСИЛВА СИСТЕМНО ГЕРОИНЯТА!

7. Коя е книгата, която винаги препоръчвате на останалите?

Проклятието на тигъра, особено за любителите на драма. Препоръчвам и Анита Блейк, ловецът на вампири, защото ми е любимата поредица, но вече препоръчвам и Мери Джентри, Мъглороден, Стоманено сърце и останалите книги на Брандън Сандерсън.

8. Кои са трите ти любими поеми?

Не мисля, че имам, не си падам по поезията.

9. Къде обикновено купувате книгите си?

В книжарницата Ciela, Orange, Book Trading...май няма други. О и от Book Depository + Knigomania- сайтове.

10. Къде обикновено четете книги?

У нас, в леглото, в автобуса и на училище.

11. Когато бяхте малки, имахте ли някакви специфични навици за четене?

Не, ни най-малко, най-вече защото от училище ни караха да четем някакви пълните глупости и скучни тъпни. Само ако тези идиоти сложат нещо по-интересно за четене или по-лесно за детски мозък да се разбере, мисля, че проблемът с четенето на младежите вече няма да е проблем. Или ако спрат да слагат книги за миналото, в които хората не са имали пукната пара, или в които се борим да се освободим, на никой не му се четат 500 страници трудности и мизерия.

12. Кое е последното нещо, което оставяте до половината нощ за четене, защото книгата е толкова хубава, че не може да я оставите?

Стига да не ме болят очите и да ми е останало малко, всяка книга.

13. Били ли сте някога при четенето на книги "фалшиви"?

Този въпрос така и не го схванах. Мисля, че всеки го разбира различно, но ще кажа, че аз винаги си чета книгата, не е като да кажа, че съм прочела една, а всъшност дори да не й знам автора.

14. Някога купували ли сте книга само защото ви е харесала корицата?

Да, Хекс Хол беше първата книга, чиято корица и резюме ме грабна. Трилогията  е причината да почна да чета.

15. Коя беше любимата ви книга, когато бяхте дете?

Ян Бибиян

16. Коя книга промени живота ви?

Всички, които съм прочела по някакъв начин са си казали думата, но най-вече предполагам, че е Хекс Хол, защото ако не беше тя, не знам дали сега бих имала какво да правя през лятото, силна мечта и инатът да я постигна, както и едва ли бих се запознала с всичките страхотни хора, покрай alle.bg и други. Аз по принцип си бях антисоциална, но сега съм антисоциална с други хора, което ни прави социално-антисоциални.

17. Кой е любимия ви откъс от книга?

По-лесно ще ми е да изредя любими книги, но...един-два цитата не стигат ли?
"Когато за първи път дойдох в Дедууд, ме простреляха в задника."- Бижутерът, брокерката и похитителя, скоро ревю.
"Most people would try to make you miserable; don't help them by doing the job yourself."- Мери Джентри
"I don't date vampires, I kill them."- Анита Блейк

18. Кои са петте ви любими автора?

По принцип се придържам към двама, че иначе са много, но сега ще се разширя:
1. Лоръл К. Хамилтън
2. Брандън Сандерсън
3. Рик Риърдън
4. Даринда Джоунс
5. Джанин Фрост

19. Книга, за която никой не е чувал, но трябва да се прочете?

Момичето, което можеше да лети- не е от най-блестящите книги, но е детски и хубава.
Максимум Райд е поредица, но е твърде добра, за да бъде спряна да се превежда до третата книга. Особено, когато една от тях се казва: Училището свърши- завинаги.

20. За кои 3 книги сте "евангелист"?

Евангелист, като да са издигнати на пиедестал? Нека бъдат поредици
1. Анита Блейк, ловецът на вампири
2. Мъглороден + Възмездителите (щото един автор)
3. Проклятието на тигъра

21. Кои са любимите ви книги от автора за първи път?

Всички книги на въпросните автори от 18-ти въпрос, които съм прочела.

22. Коя е любимата ви класическа книга?

Както казах в предишния таг, за мен класиките са книгите за вампири с всичките им слабости и така нататък, за това по моите стандарти давам Анита Блейк отново.

IV.

Знам, че много от вас вече са правили този таг за това всеки, който не го е направил да се смята за тагнат!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...