четвъртък, 4 юни 2015 г.

June TBR List Part 2

Признавам, това не е най-добрата ми снимка,
но какво да се прави, не се светнах да загася лампата.
 Първо нека благодаря на издателство Ибис, че ми предоставят възможността да прочета книгите и да им напиша ревю.
  Пристигнаха вчера и веднага ме грабна Младият Шерлок Холмс: Облакът на смъртта, но реших първо да довърша Сплавта на закона и тогава да се прехвърля на тези.

 1. Младият Шерлок Холмс: Облакът на смъртта

  И понеже утре сутрин в 6:00 ще започна да я чета, защото най-вероятно ще съм се оправила вече за училище, смятам да започна първо с тази книга и да спомена, че обичам да гледам криминални филми, сериали и наскоро почнах и да чета книги, но преди това бях слушала два от мемоарите на Шеркол Холмс на сър Артър Конан Дойл и искам да видя по-скоро интригуващата и доста оригинална идея на Андрю Лейн, който иска да ни покаже какъв е бил Шерлок Холмс като тинейджър и нататък.

2. Хрониките на Магнус Бейн

 Трябва ли изобщо да коментирам тук? Кой не харесва Магнус? Щом разбрах, че най-сетне ще науча какво толкова се е случило в Перу, че да не може да ходи там...ми беше достатъчно. Пък и прочетох хубавото ревю на К. Димитрова, което ме обеди, че искам да я прочета.

3. Гондолата на времето

  След Скъпоценни камъни и Doctor Who, защо да не прочета още една книга за пътуване във времето? При това на гондола! Във Венеция! Какво по-хубаво от това?

4. Последните оцелели

  Хм, това е различно и нетипично четиво за мен, но някак си май ще ми бъде и интересно, ще видим какво ще се окаже след като я прочета.

  И така, смятам да направя още една част с TBR List-а ми, тъй като чакам 3 книги  и смятам да си вземам още една- Законът на безсмъртните. Май. Това значи, че най-вероятно ще публикувам последната част в събота или неделя.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...