петък, 31 юли 2015 г.

Отново забравих какво прочетох, този път през юли

Този месец, като цяло, ми беше доста слаб. Вместо обичайните ми 20, прочетох само 9 книги, на една от които нямам снимка пък и честно, мързи ме да изтегля.
Също така, преди да започна, нека да кажа, че ще направя TBR пост може би в неделя, като го слея с минипоста ми от Алеята на книгите във Варна.
Първо, нека игнорираме каеството, или по-точно това, че снимката е доста тъмна. След това нека игнорираме факта, че несъзнателно съм наредила първия ред по височина. Нека отбележа, че няма да разглеждам книгите хронологично и ще започна с тази, която не е на снимката, за да не я забравя.

1. Wind Catcher 

Много хубава, има ревю, което е ТУК и е уникално да се види как баща и дъщеря пишат заедно, защото може да се види най-хубавото при писане от двата пола.

2. Red Queen 

Щом завърших книгата нямах желание да пиша ревю. Тя е от тези книги, които са толкова хубави, че се боя да не ги съсипя с моите жалки опити да преразкажа малко от съдържанието, пък и няма как да я преразкажа по такъв начин, че хем да няма спойлери, хем да е интересно и да не звучи като нещо банално. Книгата е оригинална, завладяваща, динамична, драматична, дори романтична, има екшън почти винаги в различни насоки и си струва да бъде прочетена.
Дори ще я издават на български, ако вече не е издадена, като Алената кралица, a фамилията на авторката е преведена Айвярд, когато аз го чета Ейвярд и смятам, че моето е по-правилно. А на ае се чете Ей все пак...

3. Нощна сянка- Андреа Креймър

Скоро ще има ревю. Тук сложих и автор, понеже има поне 3 книги с това заглавие на български, за които знам.
В момента я чета даже и съм доста раздвоена между мъжете на Кала, харесвам книгата и смятам, че утре (01.08) ще съм завършила въпросната книга, но все пак я слагам за този месец и за следващия като прочетена.
Много харесвам Рен и Шей. И двамата имат качества, които харесвам и не харесвам, но някак ми допада повече Рен, понеже той е силен и просто...ами, защитава я, а аз харесвам силните герои и от двата пола.

4. The Way Of Kings (TWOK)/ Пътят на кралете

Всеки, прочел поне една книга на Брандън Сандерсън, трябва да прочете това. Препоръчвам го. И може да се каже, че TWOK не е толкова тежко четиво на английски, колкото беше Mistborn, a може би просто моето четене ми се е подобрило, защото Red Queen ми се стори твърде проста в стравнение с тази книга. И сега, аз имам някакви минипостове, миниревюта, нещо, което не знам как да нарека. Малки публикации, които правих докато четях книгата. Може да правя такива и докато чета втората. Та, ето линкове към тях:

5. Златна лилия

Страхотно продължение на първата книга, което изключително много ми хареса и си спомням, че я определих като най-добрата книга до сега. Скоро ми предстои да прочета и 4-тата...
Ревюто е ТУК и не мисля, че има какво повече да кажа.

6. Индигова магия

Поредното добро продължение, изпълнено с драма, романтика, напрежение и дори екшън, разкриване и добавяне на мистерии, които просто те оставят без дъх. Ревюто  е ТУК.

7. Неутолимо желание

Помня, че преди да прочета книгата все бърках заглавието на книгата с някакви синонимни вариации. Най-сетне го научих. Това е една доста интересна еротика и драма, която ми напомни на една друга книга, която смятах да чета, но така и не стигнах до нея, но все още си я имам изтеглена. Мисля, че всичко, което съм искала да кажа е ТУК.

8. По-кротко, лейди!

Не ми се случва да чета често чисти книги (мое определение за книги без фентъзи елемент), но когато го направя все случвам на хубави. А тази е и изключително забавна, много рпиятна и лека, идеална за разтоварване след книги като Пътят на кралете и е напълно подходяща за четиво на плажа. Ревюто е ТУК. Смятам да прочета и Чаровник по рождение на същата авторка. Изглежда, че жената има някакъв  фетиш по спортисти. Всяка книга от тази поредица, която видях до сега е за такива мъже. Най-често за футбол.

9. A Court Of Thorns And Roses

Сара Дж. Маас не ме разочарова с новата си поредица ни най-малко, а ACOTAR е едно блестящо начало за нея. Тъй като мина врем, от както я четох, само ще спомена, че и тя е като Red Queen, твърде добра, за да я съсипя с нескопосан преразказ и не особено добро ревю. Разбира се, всеки трябва да реши за себе си, но я препоръчвам на прочелите Стъклен трон, както и на феновете на елфи и феи. 
  И нека да спомена, че ми харесва как края не е отворен и може да си остане и като единична книга, ако човек не възнамерява да я довършва като поредица.

И така, това бяха книгите, които прочетох в този изключително слаб месец, да не говорим, че бях изпаднала в застой.
Още имам 2 недовършени- Възраждането на Атлантида и Игра на Тронове, от които прочетох по 100 страници, но по него време ми се четеше TWOK и нещата не напредваха никак лесно, но сега знам, че този месец може би най-накрая ще завърша Войните на Посейдон и все някак ще измъкна от някъде Игра на тронове, за да я прочета най-сетне.
Причината да не си взема Игра на Тронове от Алеята на книгата беше, че не искам да чета за Джон Сняг, а за Джон Сноу, щото нали ние българите не знаем, че имена не се превеждат и аз по случайност на английски се пиша Джулай, щото съм кръстена на месеца, а не на майка си.
(Иронична съм.)

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...