четвъртък, 2 юли 2015 г.

Totally Didn’t Need Book Tag

Благодаря на Кая, че ме е тагнала. Когато прочетох първия въпрос, вече имах готов отговор :D

1.Напълно нямаше нужда от продължение/продължения.

Със сигурност втората и третата на Даровита според мен са си ненужни.

2.Напълно нямаше нужда да има повече от една гледна точка 

 В Училище за вампири след 4-та или 5-та книга.

3.Напълно нямаше нужда да се сменя корицата по средата на поредицата 

Хм, ами аз не съм срещала подобна, освен че предпочитам първата корица на Аз, вещицата.

4.Напълно нямаше нужда от любовен триъгълник.

 Нямаше нужда от любовен триъгълник в Проклятието на тигъра и останалите 3 книги, защото просто е предсказуемо, че като има двама братя, ще има и история ала Дневниците на вампира.

5.Напълно нямаше нужда тази книга да бъде включена в поредица 

Мисля, че беше четвъртата (?) книга от "Реликвите на смъртните", в която действието беше съсредоточено основно върху Саймън и това малко ме подразни. Не, че не го харесвам като герой или нещо такова, но просто останах малко разочарована от самата книга. О, а също и "Новолуние" - втората книга от "Здрач" (Това е отговора на Кая и го оставям, защото съм напълно съгласна.)

6.Напълно нямаше нужда от тази ситуация, в която не е ясно какво ще се случи по - нататък 

Ами...не знам, аз обичам да не се досещам бързо за края и да не знам какво ще се случи, просто така се настървявам да разбера.

7.Напълно не трябваше да има само една гледна точка.

Хм, ами в този случай не знам. Зависи от самата книга, но най-често писателите намират ловък начин да избегнат недостатъка на първото лице като направят главния герой с някоя допълнителна дарба/проклятие.

8.Напълно нямаше нужда от всичката тази прехваленост.

 Кахъм, 50 нюанса глупости, кахъм След-фенфик-тъпня, кахъм Нещата, на които не ни учат в училище, кахъм, кахъм.

9.Напълно нямаше нужда от препратка към друга книга (например: феновете на това биха харесали това).

 Не обръщам внимание на препратките, защото най-често едното с другото има точно толкова общо, колкото огъня с водата.

10.Напълно не заслужаваше моето време.

 В морските дълбини. Не беше чак толкова хубава за мен, колкото всички други я изкараха.


Тагвам: Мели и Илияна, ако вече не са тагнати. (Написах този таг на 02.07, но предпочетох да публикувам ревюто първо.)

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...