неделя, 2 август 2015 г.

July TBR + New Cheap Books

В този пост ще обединя моят JULY TBR и новите книги, които си набавих от Алеята на книгите във Варна и от списание BRAVO. Не всички от новите ми книги ще са включени в TBR списъка ми.

 Както, очевидно, се вижда, имам две купчинки и не всички книги от едната отговарят на другата. От сега ще кажа, че веднъж щом реших да си отворя PhotoScape-a, реших, че ще мога да направя по няколко общи снимки, за това сега ще кача всички и после няма да качвам други, понеже ще ги има освен на тази първа снимка тук, където са всички купчинки, но и на още поне едно място. Надявам се да не съм прозвучала твърде объркващо.

#NEWBOOKS

Всички, показани тук са от Алеята на книгите, но не и в хронологичен ред.

1. Балада на Маги Стийвотър

 Ридание я прочетох миналата година, но така и не се наканих да прочета втората, а пък и някой ми беше дал отрицателно "ревю", но сега смятам да я прочета. Все някога. Просто беше 5лв и не успях да устоя.

2. Въглен в пепелта - Сабаа Тахир

  Харесах някои от ревютата, които бях чела, харесва ми корицата и заглавието, дори резюмето, което прочетох и сама, но после Йоана ми го прочете отново и дъа... Абе, ще я прочета след Сияйни слова.

3. Скитница (преименувано от мен на Скицница) - Стефъни Майър

 По едно време бях хванала филма от края му, след това помня, че Йоана я чете, да, прочетох си резюмето, пък и беше само за 5 лева от 18, кой би устоял? Не и аз.

4. Истината на завинаги - Сара Десен

Тази си я взех от BRAVO, пък и напоследък ми се четат и чисти книги.

5. Жрица в бяло -Труди Канаван

 Това е единствената книга на Труди Канаван, която реално да ме хване, защото първите й две трилогии са такива, които никак не ме очароваха, защото още първата беше от рода на "О, никой освен богаташите нямат сили. Но, О, аз хвърлих камък! Но...аз не бих могла да поваля войник с един камък освен...освен ако нямам сили! Ооооооо. Но...но...това е невъзможнооо." И няк'ви подобни истерии, които като ги видях напълно ме отказаха, но тази ми се струва интересна и понеже двете са за 10 лева, когато биха били за 36 аз веднага си ги взех. 

6. Последната от Необузданите - Труди Канаван

Е, очевидно е, че е втората книга, не знам какво да кажа, защото още не съм чела първата. Какво друго? А да, оказа се, че май има и трета, но аз и в книжарниците не съм я виждала.



7. Сияйни слова - Брандън Сандерсън

Торбите на Artline Studios са много яки О_О
След като изобщо не ми се чакаше до октомври, за да мога да прочета продължението, за чието продължение сигурно ще чакам година, реших да дам 28 вместо 35 лева и да се насладя на тази книга, докато всички други са заети да се натоварват с четенето на по книга за ден. Очевидно е, че Words of Radiance a.k.a. WOR е първата книга от TBR List-a ми за юли, която чета.

#JulyTBRList

1. Сияйни слова - мисля, че казах, каквото исках по-горе
2. Въглен в пепелта- отново вече го споменах.
3. Огнено сърце- тук ще ме прощавате за грешката, но май забравих да я снимам и следователно си нямам снимка и в момента не ми се тегли, понеже нета пак е бавен. Не знам кога ще прочета тази може да е преди, а може и да е след Въглена.
4. The Assassin's Blade 

 Сборник с разкази а.к.а предисторията на Селена. Мисля, че включва всичко от началото до влизането й в Ендовиер.
  Още миналата година исках да я прочета, мислейки си че това не е нулева книга, а третата, но като видях какво всъщност е, се отказах. 
 Сега, обаче, съм решена да я прочета, защото искам да се депресирам и да разбера повече за нея. 


5. Brisingr
 Това е малко копие от 1110 страници, очевидно, което е на доста изгодна цена- 12,90 и няма как да не си го взема, въпреки че трябваше да се колебая около половин година, докато се реша, че все пак ще прежаля ужасното копие де...
 Но след като прочетох TWOK и съм в процес на четене на WOR, не смятам, че ще ми е толкова трудно да прочета 3-та книга от 1000+ страници за една година. Ще го сметна за рекорд и може да направя такъв пост.
  Имам един въпрос свързан с Ерагон като цяло- Някой виждал ли е големите копия на това нещо?! Нашите са по 400+ страници, но почти никога 500, а в Ciela има едни копия, които са големи колкото TWOK и са два пъти по-дебели. Отворих страница, бяха от 700 страници, но ооо, толкова са ГРАМАДНИ! О_О Само да можех да си ги позволя...

  И така, това беше всичко за тази публикация, надявам се да си изпълня списъка до края на другата седмица, за да мога да прочета поне още толкова книги.
  На всички останали им пожелавам успешен и приятен Booktube-a-thon. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...