сряда, 30 септември 2015 г.

September Wrap Up


Ето че почнахме училище и аз вече прочетох 12 книги за един месец, а през лятото и осем не ставаха. Този път снимката ми е дори по-ужасна от обикновено, но просто книгите са натъпкани на пет различни места и няма как да ги извадя и върна обратно.

1. Лабиринтът

Понеже щях да гледам втория филм, реших да прочета книгата, за да си припомня какво се е случило в първия. За жалост, времето й не й беше тогава, но книгата е много хубава, лесно и бързо се чете, главите са кратки и дори е забавна.

2. Сребристи сенки

Тази книга, обаче, дори бях забравила, че съм я прочела, за това, ето го и ревюто.

3. Рубиненият кръг

Отново ревюто е:
А ето ги и ревютата на цялата поредица:

4. The Hundred Thousand Kindoms

Първа книга от трилогията на Н. К. Джемисин, която попада в списъците на 50 фентъзи поредици, които трябва да прочетеш преди да умреш. Тя е комбинация от фентъзи и романтика, която може да те отнесе. Ето го и ревюто.

5. Дневниците на Стефан: Началото

Ревюто е:

6. Fangirl

За жалост, Фенка е една от книгите, на които не успях да напиша ревю, понеже просто не ми идваше отвътре. Тя разказва историята на повечето книжни плъхове, обсебени от любимите си книги.


7. Dead Ice

Това е поредната ми любима книга на ЛКХ и ревюто е

8. Хари Потър и стаята на тайните 

В сравнение с първата книга, втората е много, много, много по-добра.


9.Between the Lines

Тук се разказва сбъднатата мечта на един книжен плъх- любимият му герой да е реален/


10. The Assassin's Blade


11. Throne of Glass


12. Горещо след полунощ

И сега, една гореща книга. Препоръчвам я горещо на всеки!

В момента чета Darkfever, на която скоро ще има ревю, а TBR List-а ми за Октомври ще бъде пуснат, когато разбера какво ми се чете, освен довършването на Маратона и прочитането на някои от моите 31 непрочетени книги.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...