четвъртък, 17 септември 2015 г.

Somekind of a Book Houl

  Понеже по някаква причина реших отново да дам шанс на Хари Потър, наскоро си купих втора и трета книга, пристигнаха ми английските и си се радвам.
  В този пост ще кача най-новите си книги.
 
Започвам с най-дългоочакваната книга- Queen of Shadows. Никога не съм чела поредицата само на български, миналото лято прочетох всичко на английски освен 0,5, която си купих наскоро, така че веднага щом попълня един пропуск ще си направям малко позакъснял Throne of Glass Marathon.




Както винаги, някои хора решиха да ме измъчват с книги на руски. Избрах си Разбий ме, понеже...ами някак си ми хвана окото. Отново.
Кориците на втората и на третата книга са още по-яки!
Много се радвам, че мога да прочета цяла една поредица на български с твърди корици и да не ми излиза направо златно.




Някак си ми е странно, че искам да чета Хари Потър, никога не съм го харесвала и колкото и странно да е- не съм гледала дори филмите, но някак си онова чувство, че ми се чете нещо просто...се появи и сега си чета втората книга (първата я прочетох по-рано тази година, но ен бях очарована.)
Кой не би  искал да прочете книга, в която главният герой й герой се влюбва в читателя/ Е, тази със сигурност ще я чета след  Хари Потър и стаята на тайните.

  И понеже някак си твърде много харесвам кориците на книгите на Сара Дж. Маас...


Предпоследната книга и не особено предпоследна по моите предпочитания за четене е The Kingdom of Gods, която ще се разказва за Itempas- братът на The Nightlord. 
Малко се получи размазана, но нищо.

Последна, но също не на последно място и може би първата закупена и получена от гореспоменатите е втората книга на Серафина, която до скоро ми беше на купчинката до леглото, но сега вече не знам кога ще  я прочета, но ще е скоро. Хех.
Така, това бяха книгите ми, за сега. Може би ще имам подобна такава публикация седмица след рожденият ми ден, когато се надявам да получа повечко книги, хехе.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...