събота, 7 ноември 2015 г.

50 Random Facts About me

Днес си научих рано и реших да разуча дизайна на блогър, защото искам да го променя, но това, което научих е, че не мога да оцеля размерите и не знам как искам да го променя.
Следователно изгубих времето си за четене, а обичам да пускам редовни публикации в блога си. Ето защо реших да направя това. Предупреждавам, че няма да са свързани помежду си.

1. Името ми е Юли като месеца, но съм родена през октомври.
2. На 17 съм.
3. Зодия везни.
4. Пристрастена съм към книгите.
5. Имам сложна и заплетена семейна история. До преди година за мен беше като табу да я разказвам, сега ми е все тая. Не е нещо срамно, просто по стечение на обстоятелствата, взехме негласно споразумение да не говорим за това. Ако някой ме попита, ще му разкажа.
6. Когато пиша нещо в тетрадката си, свързано със стар или случаен материал, а трябва да напиша нещо ново, почвам на другата страница, дори и да не ми се налага. Писала съм само по два реда на страница и после веднага на следващата. Ако се налага, по математика пиша само до средата на страницата.
7. До сега съм имала 11 домашни любимеца без да броим малките им, иначе ще станат 22. В момента имам куче и морско свинче.
Да игнорираме факта, че е разхвърляно.
8. Живея с родителите си и 10 години по-малкият си брат.
9. Косата ми е естествено къдрава и всеки път се получава различно.
10. Родена съм във Варна, но се чувствам привлечена от САЩ и смятам да уча в Англия- в Йорк или Лондон, зависи дали ме приемат там.
11. Искам да уча творческо писане.
12. Защото искам да стана full-time writer.
13. Аз по принцип пиша тийн фикове, но сега започнах и фен фикшън с Луи Томлинсън, колкото и изтъркано да звучи, понеже много го харесвам.
14. Когато бях на 12-13 се занимавах главно с обработване на снимки на Photo Scape. 
15. Сега правя предимно кориците си и от време на време някоя друг дреболия.
16. Във всяка една моя история има герой, който е хомосексуален и май винаги  е мъж.
17. Обожавам хората с различна сексуална ориентация.
18. Харесвам различните хора.
19. Идва ми отвътре да правя точно обратното на това, което всички други правят и да се противопоставям на нашумелите различни "моди".
20. Ужасявам се при мисълта за мен в пола или рокля.
21. Имам една две рокли и два чифта дънки.
22. Нося предимно клинове.
23. Висока съм 152 см.
24. Тренирала съм кик-бокс.
25. Имам два шурикена и два throwing knives.
26. Имам 44 непрочетени книги. А общо книгите ми са 240.
27. Имам 3 книги от 1000+ страници. 2 от тях са прочетени.
28. Това са книгите, които смятам да чета в следващите две седмици:
29. В момента чета Всеки ден.
30. Обичам да нося пръстени. Единият е със сантиментална стойност за мен, а другият е с пентаграм. Манията ми по готик нещата отмина, но все още си харесвам пръстена.
31. Не ходя никъде без ръчен часовник.
32. Предпочитам да държа косата си вързана, не за хубост, а за удобство. Харесвам се повече с пусната коса.
33. Сега съм на тема ризи. Харесвам всякакви, макар за сега да имам само две и изключително много искам да си намеря карирана червена с черно и/или синя с черно. До сега съм виждала два вида- дебела като пуловер и тънка като найлонова торба. И двата вида не ми харесват.
34. Черното все още ми е слабост.
35. Обичам червено вино.
36. Не пия газирано.
37. Не се смятам за интересен човек и знам, че 90% от фактите ми не са интересни.
38. Харесвам начина, по който изглеждам и не бих го променила. Най-вече защото ме мързи. За това и се научих да се харесвам, но не е като да съм минавала през някакви депресарски и мрачни периоди. Единственото, което не харесвам в себе си е това, че съм икзлючително срамежлива. Особено ако трябва да съм сред момчета.
39. Аз съм атеист.
40. Наистина не понасям депресираните хора и е по-добре да не споделям мнението си за тях в интернет. Също така не приемам нападения относно това, след като съм свободна да имам каквато искам гледна точка.
41. През повечето време съм голям непукист.
42. До 14-тата ми година имах само две приятелки. На 15 се запознах с още две момичета, а оттам с още хора. Сега имам значително повече приятели, 50% от които са вечно заети.
43. Уча в руска гимназия, мразя руски, отказвам да говоря руски, ненавиждам този език. Не харесвам и класа си. Всички са на групички с изключения на един-двама, които са ту в едната, ту в другата.
44. Пиша си редовно с хора, с които съм се запознала по нета. Бих искала да се среща с тях на живо.
45. Винаги искам по мен да има някакво бижу- и на двете ми ръце, на врата, на пръстите, на ушите. Имам 5 дупки на ушите- 2 на лявото и 3 на дясното.
46. По едно време исках да си направя пиърсинг на устната и на веждата. После реших да си взема книга.
47. Редовно мисля на английски и предпочитам да слушам и чета всичко в оригинал. Пък и не мога да си тегля субтитри и не мога да ги хващам до края, защото чета бавно. Преди, това за мен беше проблем, исках да прочета книгата възможно най-бързо, сега се научих да им се наслаждавам възможно най-дълго. Но пак обичам да ги чета бавно.
48. Много се дразня, когато някой ме нарече Юлия, понеже това е главно при даскалите, които държат дневника пред себе си, но имам чувството, че видят ли Юл- и автоматично четат с -ия накрая.
49. Обичам да слушам какво ми говорят другите, особено когато ми разказват за проблемите си, понеже ми е интересно. Не винаги мога да предложа някакво решение, но съм винаги насреща човек да си изповяда всичко.
50. Обичам да чета отрицателни ревюта, понеже ми показват какво да и какво да не правя, когато пиша.

4 коментара:

  1. Не знам защо се възприемаш като не-интересен човек.Според мен си доста интересна,защото не вярвам всеки да има шурикени или throwing knives :D Между другото 46 все още ме кара да се смея хД Относно облика на блога има различни уроци във youtube относно това,може да ги погледнеш когато имаш време.Примерно тези двата https://www.youtube.com/watch?v=j5hU2EEuLGw и https://www.youtube.com/watch?v=H4hI5WmqpBw са доста полезни :)

    ОтговорИзтриване
  2. Можем ли да очакваме някой път да видим още факти за теб?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хм, не съм се замисляла. Както вече казах, не съм чак толкова интересна, че да има какво толкова да се каже.

      Изтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...