вторник, 16 февруари 2016 г.

Тъмна дарба - Александра Бракен

 Тъмна дарба се превърна в една от любимите ми книги в мига, в който отворих на прологът, но в продължение на историята на Руби, тя се затвърди като една от тези, които се нареждат на върха.
  Харесвам всичко в тази книга! Александра Бракен пише по вълнуващ и невероятно улавящ начин, който те хваща и задържа до последната страница. Вмъквайки няколко въвеждащи глави, тя помага на читателя да бъде уловен в събитията на книгата и да ги разбира, а заедно с това е вмъкнала множество мистериозни нишки, които малко по малко разплита по невероятно въздействащ начин. 
  Харесва ми как е подреден сюжетът, събитията в книгата, защото те ни позволяват да проследим по-лесно промяната у героите и самата обстановка.
  Ставаме свидетели на:
1. В течение на историята, героите от непознати, стават много добри приятели и чрез начинът, по който пише авторката, това става все по-ясно с всяка следваща глава. Те се учат да работят заедно, да си имат доверие и каквото и да става, да си помагат един на друг.
2. Едно от нещата, които най-много ми харесват в разгара на книга е промяната отношението на Руби към дарбата й. Първоначално виждаме как тя се бои от нея, но постепенно, Руби започва да проявява желанието да се научи да я владее, не само за да не наранява хората, които обича, но и за да може да ги защитава. 
3. През цялото време наблюдаваме една постепенна промяна у характерът на Руби, която става от плаха, в много по-силна и уверена героиня, чиято роля с всяка следваща глава става все по-голяма и по-голяма. Част от причината за значителното й подобрение се крие в непрекъснатата подкрепа на приятелите й, които, макар и с трудности, остават неотлъчно до нея.
  Това са нещата, които най-много ми се набиха на очи, макар да има и други, разбира се. Наистина изключително много ми хареса това, което прочетох в последните дни, напрежението, на което бях непрекъснато подложена, особено в последните няколко глави, дори успях да настръхна на места, а малките моменти на романтика просто правеха книгата още по-хубава, отколкото вече беше.
  В Тъмна дарба са ни показани и много повече неща от израстването на Руби в по-силна героиня. Тук постоянно е описана борбата на живот на децата с пси-способности и трудностите, през които трябва да преминат като предателството е неотлъчна част от техният живот. Наистина една от главните теми тук е трудното им оцеляване и двойната игра на някои хора, с които се сблъскват, което поставя на изпитание способността на главните ни герои да останат заедно и живи.
  Тази книга е една от най-въздействащите, които съм чела в последно време, а за самият край, просто нямам думи. Той е този, който ми повлия най-много и именно той ме кара да тръпна в очакване на следващата с огромно нетърпение. От доста време книга не ми е харесвала толкова много.
  Тъмна дарба наистина ще те грабне от първите страници и ще те вплете в своя сюжет, докато накрая не те остави взиращ се в последните редове, чудейки си как по-скоро да прочетеш следващата книга.

Благодаря на издателство Егмонт за предоставената възможност.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...