неделя, 7 февруари 2016 г.

February TBR List

Нека да игнорираме факта, че книгите ми още малко и ще паднат.

Изчаках толкова много преди да направя този пост предимно по една причина и те е, че чаках да ми пристигнат книгите, в което време прочетох две от тези, които искам да прочета през месеца.

1. Eighth Grave After Dark

Вече я прочетох, но тъй като не съм писала ревю на останалите 6 преди нея, а само на първата, реших да не й пиша ревю изобщо, защото мога да спойлна здравата.
Исках да видя как ще се развие Чарли тук и какво ще стане, а тя направо ми скри шапката. Не знам дори защо продължавам да се учудвам от силата, която притежава, както и от хумора, с който си служи в 90% от книгата.

2. The Dirt on Ninth Grave

В момента съм на средата на книгата и продължавам да наблюдавам друг вид развитие на Чарли. 
В тази книга тя трябва да премине през доста препятствия преди да се опомни. Буквално.
Нямам търпение да я завърша, защото само тя стои между мен и Реликвите на смъртните, просто осмата книга беше с твърде отворен край.

3. Град от стъкло
4. Град на падналите ангели

Ще говоря общо за тези двете.
Наистина не излъгах като казах, че с всяка следваща книга и прочит сякаш стават по-завладяващи. Обичам Джейс и Клеъри, а Град от стъкло ми е сред едни от най-любимите ми книги в самата поредица, защото тук Клеъри и Джейс разбират много и се появява Себастиян.

5. Котката на Далай Лама

Доста ми е интересно за какво става в тази книга и как така се разказва от името на котка, а при положение че е и толкова тъничка и сладка,, може и да я използвам за между някои по-дебели книги.

6. Младият Шерлок Холмс: Червената пиявица

Много харесах първата книга от поредицата за Младият Шерлок Холмс, а също така тя има и едва ли не сантиментална стойност за мен понеже е сред първите изпратени ми от издателство Ибис и е първата, на която й написах ревю от изпратените ми тогава.

(От 3 до 6 книгите са и предоставени от Издателство Ибис за ревю, за което им благодаря.)

7. Тъмна дарба

Още като я видях на английски исках да я прочета, а резюмето е достатъчно хващащо, за да подпали интересът ми, така че я добавих възможно най-скоро към TBR List-а ми.

8. Последната игра: Поканата

От доста време съм хвърлила око на тази книга, но така и не се решавах да си я взема, но наскоро желанието ми за нея отново се върна, така че смятам да й дам шанс, а след като я разгледах реших със сигурност да я прочета.

(Последните две са ми предоставени от Издателство Егмонт, за което им благодаря.)

Това са книгите, които имам и искам да прочета този месец, според мен може да успея да прочета още някоя, но не се знае. От този понеделник минавам първа смяна до края на срока.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...