понеделник, 29 февруари 2016 г.

February Wrap Up

 За мен вече се превърна в навик да не помня какво съм прочела през изминалите месеци.
  Оказа се, че съм прочела сравнително добро количество книги и от TBR-a ми не съм си изпълнила само две, които ще бъдат прочетени в началото на март. Предполагам. 



1. Червената пиявица

Тази книга ме изненада изключително добре, беше много интересна и дори забавна. Лека и приятна, много хубава и със сигурност ще продължа да чета и другите, когато бъдат преведени.


2. Стъкленият меч

Тази книга няма нужда от думи.
Казала съм всичко в ревюто си.
Все още като я погледна и сърцето ми се присвива, мислейки си за Шейд, Мер, Кал, Мейвън и толкова още много други и...краят.


3. Любов по време на глобално затопляне

Лека, интересна и дори може да се опише и като леко натоварваща, заради времето, за което става дума, тази книга е просто страхотна. Някой друг, освен мен, да има случайно проблеми с намирането на втората в книжарниците?

РЕВЮ

4. Тъмна дарба

Тази книга също не се нуждае от думи.
Тя също разби сърцето ми на малки частички. После пак ги разби.
Хубаво е, че следващата излиза скоро. Дано.

РЕВЮ

5. Град от пепел

  Тази е една от най-напрегнатите за началото на поредицата книги, която аз лично харесвам, много и...абе, кого заблуждавам?! Аз харесвам всички книги на Реликвите!

РЕВЮ

6. Град от стъкло

Тази ми е любимата. Какво повече да кажа?

РЕВЮ

7. Котката на Далай Лама

Тази котка е по-умна от теб и мен. Тя е Котката на Далай Лама и от нея можеш да научиш много неща.
Доста е интересна и полезна за житейския опит.

РЕВЮ

8. Красиво начало

Колкото и да ми хареса книгата, този път ми липсваха отношенията между героите. Някак си пак е концентрирана предимно на секса и по-малко на реалните им чувства един за друг.

9. 8th grave after dark

 Ако някой от вас е чел поредицата на Даринда Джоунс- Чарли Дейвидсън, то може би ще я познава повече като Първият гроб отдясно и така нататък. 
  Като огромен фен на тези книги, аз ги следя редовно и ги чета. За жалост имам дупка от 4 до 6-тата книга, които прочетох на електронната си книга, преди две години, но хубавото е, че 6 от 9 ги имам.
  Не съм писала ревю, защото имам такова само на първата и това е най-първото ми възможно ревю, което не е никак хубаво. Пък и да бях написала, толкова спойлери щяха да станат, че направо...
  Както и да е, това е поредното зашеметяващо продължение, което остави много гаден отворен край.
  Да не забравяме и огромното чувство за хумор на Даринда Джоунс.

10. The dirth on 9th grave

  Гореспоменатият отворен край, тук е представен изключително добре, отново много забавно, хумористично и саркастично, а Рейес продължава да бъде все така секси и опасен, както винаги. 
  Няма смисъл от повече думи, просто трябва книгите да се прочетат.

11. Weird Things Customers Say in Bookshops
12. More Weird Things Customers Say in Bookshops

  Попаднах случайно на тези книжлета в Goodreads и ми стана интересно. В резултат си легнах в два, но с добри 4 часа забавление с интересни изцепки от книжарници в Обединеното кралство и после дори и около света. Във втората част имаше и един цитат от нашата прелюбима България. Интересното е, че май го бях чела и преди, хех.
  Харесаха ми, посмях се и ги препоръчвам за евентуален reading-slump, защото то не е книга, а просто забавни и налудничави цитати за нещата, които хората казват в книжарниците.
*****

  Това са книгите, които прочетох през този месец. Утре, живот и здраве ще си препиша и постна цитатите за февруари, но TBR List публикация няма да има, тъй като не знам какво ще ми хрумне да чета този месец. Знам, че ще довърша Реликвите на смъртните и Адски устройства, но нищо друго не е сигурно.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...