петък, 25 март 2016 г.

Favourite Covers #2

 Беше много умно от моя страна да се захвана с дебела книга от 850 страници в учебно време. Ама толкова умно, че цяла седмица я чета и може би няма да я завърша, че и не съм активна, както трябва, в блога си.
  Реших да направя втора част на този пост, понеже си събрах още малко корици, които много харесвам.


Този път започвам с Възпламени ме на Tahereh Mafi, чиято корица сякаш най-много ми харесва от трилогията й, а и самата книга е най-хубавата от трите. 
Също така, тя е една от най-запазените ми корици и изключително много си я харесвам, да не говорим, че обожавам тези очи на кориците. Аз по принцип харесвам да гледам очи, така че това е един голям плюс.


Все още не съм прочела втората част на Дивергенти, все някога ще го направя, но това не означава, че не мога да гледам корицата от далеч и да ми харесва. Изключително много ми допада, а и самите книги на допир са уникални. Не очаквах да са толкова красиви и така да ми харесат външно. Да не говорим и колко са им хубави гръбчетата и колко красиво изглеждат на рафтовете.


Тази корица е страхотна. Много я харесвам и не знам какво толкова да кажа за нея, понеже общо взето всяка от кориците на книгите на Сара Дж. Маас са ми любими, някои повече или по-малко от други. Точно тази ми напомня на времето, в което имах мания по червено и черно- цветовете, не творбата, хих.


Не е ли тази корица толкова красива? Все още я нямам тази книга, но съм я предвидила като една от бъдещата ми колекция, така че не ми е гузно да я сложа тук. Страхотна е. Харесвам позата, в която са застанали моделите (?), цветовете, книгата и всичко като цяло.



Като цяло, кориците на книгите на Касандра Клеър са едни от най-хубавите, които съм виждала, особено след трета книга на Реликвите на смъртните. Да не говорим, че миналата година явно са ги преиздали с други, още по-яки корици! Ако все още не сте ги видели, може да го направите ТУК, ТУК и ТУК.
Като се замисля, обаче, няма да се учудя, ако тези корици имат още някой и друг вариант.
Новите корици просто имат един такъв много по-драматичен елемент и изглеждат сякаш са замръзнали във времето, а не все едно са нарисувани, те са...


Макар и всяка една от роклите да е хубава, тази най ми харесва, понеже е някак си по моя гама и роклята е по-различен вид. Да не говорим, че и самата героиня е страхотна и книгата е много, наистина много хубава.


Ако все още не сте видели корицата на втората книга, може да го направите ТУК.
Със сигурност тази ми харесва повече от оригинална, има хубави използвани цветове и е просто невероятно красива да си я гледаш на рафта. Тази книга ми е една от най-запазените, особено като се има предвид и факта, че съм я давала на моя приятелка да я чете.


Тази също е една от най-запазените ми корици, понеже като я видях колко е красива и не успях просто, трябваше да я запазя възможно най-добре. Да не говорим, също, и колко много харесвам разделителя.


Последна, но не на последно място, Червената пиявица е страхотна книга, която ми хареса повече от първата, а корицата ми е толкова сладка, че би било грях да не я считам за една от любимите си. Нямам наистина какво толкова да коментирам, но семплият дизайн, който не е с твърде много елементи е точно като за мен.

Това бяха кориците от тази част с любими и почти всяка една от тях ми е любима, колкото и останалите. Имам си фаворити, разбира се, но те не са задължително подредени по някаква скала. Пожелавам си късмет с дочитането на Друговремец и скорошно ревю.

1 коментар:

  1. Много хубав пост , а кориците на Възпламени ме и книгите на К.Кас са ми сред любимите:)
    Колкото до Друговремец -пожелавам ти успях ,защото книгата е много интересна и хубава.Приятно четене :)

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...