вторник, 15 март 2016 г.

Top Ten Tuesday: Ten Books on my Spring TBR

  Гледам, гледам подобни постове навсякъде и реших да се включа и аз. И без това скоро явно няма да пиша ревю, поне не и докато не прочета книгата си.
  Днешната тема са десет книги от пролетният TBR list. Окей, започвам.

1. Outlander

Това е най-новата ми книга в списъка за четене и нямам търпение да я започна, но първо трябва да приключа с тази, която чета. Фактът, че се развива в миналото винаги ме е спирал да я започна, но се надявам това да не ми попречи да й се насладя.

2. Lady Midnight

Много искам тази книга. Тя е една от тези, които задължително ще прочета тази пролет, стига да пристигне навреме. Даже още малко и съм сигурна, че като дойде ще зарежа каквото там чета и ще грабна нея.

3. Последната игра: Ключ небе

След като първата ми стана любима книга е разбираемо, че искам да прочета и втората, тъй като продължава историята на героите, които толкова заобичах.

4. Слепият херцог

Винаги се нуждая от една малка, сладка любовна книжка, която да разведри обстановката покрай моите тежки фентъзи романи и съм избрала това да е тя. Интересно ми е да видя един такъв исторически любовен роман, понеже аз и историята сме скарани, поради високото ниво на дискриминация в миналото.

5. Островът на изобилната любов

Тук нямам кой знае какво толкова да кажа. Харесах първата книга и искам да видя продължение на историята. 

6. Кървава роза

След ревюто на Мели и малко размисъл от моя страна, осъзнах, че искам да прочета тази книга възможно най-много. Не обичам да имам "висящи" или незавършени поредици, чиято последна книга притежавам от месеци, но все още не съм прочела. Да не говорим и че много харесвам самата трилогия.

7. Отпор

Тук ситуацията е същата като с горната книга, плюс Briana Knows вече я прочете и докато го правеше, коментираше малко при мен. Все още помня коментарите й, от които съдя, че това е доста напрегната книга и предполагам, че като за финал ще е и добра, а и искам отново да навляза в света на Кити и Деймън.

8. Принцеса с часовников механизъм

Още една незавършена трилогия. Може да съм я чела, но това не означава, че не искам да си припомня всички подробности преди Lady Midnight да пристигне.

9. Град на изгубените души
10. Град на небесен огън

Сливам последните две в едно, тъй като са от една поредица, която искам да завърша отново преди появата на новата първа книга на Касандра Клеър. Харесвам света, който е изградила и факта, че продължава да пише по него и то с все нови и оригинални идеи по начин, по който да не стане досадна или банална, а напротив- по-интересна и дори по-известна, особено с този сериал, който върви сега, макар и не особено...хм...добър, от моя гледна точка.

Това е моят кратичък списък, реално има още много книги, но все още не съм сигурна коя кога ще я чета или дори кога излиза, така че ще видим. Да кажем, че този списък е само примерен.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...