понеделник, 22 август 2016 г.

Правилата на привличането - Симон Елкелес

  Правилата на привличането е една забавна и лека романтична книжка, която ме остави с приятни емоции накрая, желаеща да почета още за Киара и Карлос.
  Харесвам лекият и ненатоварващ стил на писане на авторката, той се чете лесно и е много приятен, а самата книжка е идеална за така горещите летни дни, дори и в края на август.
  Това официално е най-добрата книга на Симон Елкелес според мен! Тя е една идея по-добра от Перфектната химия и историята се различава от тази на Бритни и Алекс, макар и мотивът й да е същият.
  Две години след събитията в предшественичката си, Правилата на привличането ни запознава с по-малкият брат на Алекс- Карлос. Той се мести да живее при брат си в Колорадо, където се запознава с Киара и наред с техните преживявания, съдбата на семейство Фуентес застига и него.
  Това, което ми направи първото и най-важно впечатление за Киара беше колко самоуверено се изрази в началото на книгата, въпреки нейният проблем със заекването. Харесва ми това, че тя е най-обикновено момиче, което има проблеми, но също така и много позитивни качества, които неутрализират всичко останало. Тя е смела и обича предизвикателствата, разбира от коли и е умна. Обичам подобни героини, които лесно се харесват и доказват колко са добри и лоялни в продължение на историята им. 
  Тъкмо любовта й към предизвикателствата не й позволява да се откаже от Карлос, когато той й създава доста проблеми, опитвайки се да отблъсне всичко и всеки от себе си.
  Карлос притежава типичните за фамилията Фуентес черти, които ще ми отнеме дълго време да изредя и които много харесвам. Той наистина доста прилича на Алекс, макар и да се различава от него също толкова много. Той е дразнещ на моменти, преструва се на мачо и е напълно уязвим, когато става дума за хората, които обича, което на свой ред го прави силен и готов да ги защитава с всичко, което има. Карлос е един герой, който след като опознаеш, няма как да не харесаш!
  Това, което най-много ми допада в книгите на Симон Елкелес е начинът, по който пише края, защото за мен е адски сладко и приятно да прочета за развитието на героите след няколко години, когато вече са доста по-големи и по-зрели. Искрено се забавлявам с тези моменти, както и със забавните такива в цялата книга.
  Правилата на привличането е сладка, лека и увлекателна романтична книга, която ме изпълни с приятни емоции, толкова ми хареса, че не исках да свършва.

Благодаря на издателство Ибис за предоставената възможност.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...