понеделник, 1 август 2016 г.

July Wrap up



1. A Game of Thrones

 Вярна поне на част от думата си, аз прочетох Игра на тронове и ми хареса наистина много, но покрай работата и почивката ми в Бургас реших, че останалите ще ги чета през ваканциите, които са по-дълги от 4 дни.

2. Прикачен

Поредната хубава, сладка и изключително приятна книжка на Рейнбоу Роуъл, която харесах наистина много и ми се щеше да беше дори по-дълга, за да мога да я чета по-дълго следващият път, когато реша да се потопя в нея.

3. Half Lost

Книгата, в която една част от душата ми умря и същевременно се възроди, за да се спомине отново е и една от най-добрите за този месец, особено като за завършек на тази страхотна трилогия. Наистина препоръчвам на всеки, който се колебае дали да чете трилогията- да! А ако някой се е отказал заради първата- втората е много по-добра! А третата...третата няма база за сравнение въз основа на книгите на Сали Грийн.

4. Скълдъгъри Плезънт
5. Да играеш с огъня
6. Безликите
7. Мрачни дни

  Това са книгите, които спасиха блога ми от запустяване и месецът ми от липса на четива. Ще пиша общо, защото...О, това е една страхотна поредица! Тя е лека, забавна и много интересна, подходяща е за отпускане, поне първите няколко книги и за спасяване от скуката. Скълдъгъри и Валкирия са много забавни, особено когато се съберат заедно и аз наистина съжалявам, че не ги прочетох по-рано, а сега и разбрах, че догодина излиза и още една книга! Това е страхотно!

Ами, като никога този месец прочетох само 7 книги и се надявам другият да поправя това, но тъй като съм си набелязала предимно дебели книги, това надали ще стане. Но въпреки това, lets stay positive!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...