понеделник, 5 септември 2016 г.

Intergalactic Book Tag



Благодаря на Теди за този таг! ^^

1.Космос: Назови книга, която не принадлежи на този свят (необикновена) – развива се на място различно от твоето.

Илумине
- мисля, че всеки вече знае, че се развива в космоса.

2.Черна дупка: Книга, която напълно те е погълнала.

Последните три книги, които напълно ме погълнаха са The Curse of Tenth Grave, Simon Vs The Homo Sapiens Agenda & The Rose And The Dagger. Страхотни са и начинът на писане е просто завладяващ ведно с историите.

3.Светлинна скорост: Назови книга, за която си толкова нетърпелив, че би пътувал със светлинна скорост, за да я вземеш.

Нетърпелива съм за толкова много книги, че чак не е истина, не мога да избера само една, но ще спомена Crimpson Death на Лоръл К. Хамилтън, която излиза ден преди рожденият ми ден- на 11-ти октомври! Очаквам с нетърпение да видя на какво е подложена Анита този път.

4.Мъглявина: Назови книга с красива корица.

Тоест корица различна от тази на Звезден полет?




5.Мултивселена: Назови spin-off поредица, която обичаш.

Обожавам всичко във вселената на Мъглороден и затова ще посоча поредицата Mistborn Era 2, защото е страхооотна! Освен това, много обичам и Адски устройства и Героите на Олимп, хихи.

6.Гравитация: Назови любимата си двойка, която сякаш се привлича с гравитационни сили.

Обожавам Чарли Дейвидсън и Рейес, защото...това е просто една от най-уникалните двойки, за които чета с удоволствие. Друга такава двойка е Каладин и Шалан, които шипвам ожесточено и се надявам Брандън Сандерсън по някакъв начин да ги събере.

7.Големият взрив: Назови книгата, която те запали по четенето.

Хекс Хол, Училище за вампири, Академия а вампири- по ред на почитането.

8.Астероид: Назови кратка история или новела, която обичаш.

  Не обичам наистина да чета т.нар. novellas, не знам защо, не ми е приятно, не съм им фен. Това са просто допълнителни истории, които по някаква причина не са намерили място в книгата и аз мога да мина и без тях. Гадното е, че в някои книги въпросните истории са споменати така сякаш е трябвало да бъдат прочетени, което изключително ме дразни, но аз съм инат и не ги чета, освен ако не става дума за нещо феноменално уникално, а такова все още не съм срещнала.
   Така че нямам любима.

9.Галактика: Назови книга с няколко гледни точки.

Хрониките на Кейн- Картър и Сейди Кейн са ми едни от любимите главни герои, с които се забавлявах здравата преди няколко години.

10.Космически кораб: Назови заглавие на книга, което би било идеално име за космически кораб.

Мисля, че Steelheart, Firefight и Calamity вършат страхотна работа за цели ТРИ космически кораба.

Това беше тагът от мен! Време е да посоча Мели като може би единствената, за която знам, че не е тагната.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...