понеделник, 10 октомври 2016 г.

Random Bookish Thoughts


  Hello fellas! Днес ще говоря на една от любимите си теми- аз. 
  Пропуснах вчерашния ден и не качих нищо в блога си- нямах време, идеи и готов пост, но пък и тази дупка ми трябваше, за да не ми се налага да пускам два поста един след друг, защото за сряда си имам един задължителен таг.
  
1. Аз съм beta reader, което чисто и просто значи, че редактирам книги, но по отношение на историята и пропуски по нея, герои, изречения, диалози и с каквото още мога да помогна на писателя. Зависи от книгата.

2. Както при всеки друг книжен плъх, списъкът ми с книги се увеличава многократно с всеки изминал ден, но и непрочетените вкъщи също- имам 90 непрочетени. Кълна се, за всяка книга, която прочета, още поне 3 се добавят.

3. Сред най-старите ми непрочетени книги е Кръв от рая на Джули Кагава. Искам да прочета тази трилогия, но все не стигам до нея.

4. Чакам ARC от САЩ. Книгата е романтична, но това е ARC! На английски! И авторката изяви желание да ми я прати ^^

5. Книгата, която beta read-нах- Magick, book 1 of The Unwanted Series, се очаква да пристигне при мен много скоро.

6. Не обичам да чета книги за повече от 5 дни, ако са до 400 страници, над 400 мога да преценя за колко ще я прочета и надвишавайки срока, който си давам, започвам да се ядосвам.

7. Държа си книгите, които искам да прочета следващата седмица или месец на раклата до мен.

8. Исках да снимам рафтовете си, когато направих 100 поста. Сега имам 299 и все още не съм го направила. Причината е, защото едните ми рафтове са заедно с мястото на брат ми и трябва да хвана всички играчки, динозаври, коли и кутии. И да се кача на втория етаж на леглото, за да хвана всичко.

9. Скоро наистина смятам да кача Book Shelf Tour. Някъде в бъдещето...

10. Майка ми отказва да ми вземе етажерка, защото щяло да изглежда циганско.

11. Книгите ми са натрупани върху най-горната ми етажерка на ШЕСТ купчини. Отделно имам още пет. После рафтовете били цигански...

12. Преди време нямах проблем с това да дам книга на заем. Сега сърцето ми се къса само пи мисълта да се разделя с едно от бебетата си.

13. Не ходя в библиотеката. Мисълта да ВЪРНА взетата книга ме плаши. Защо да я вземам, ако ще я връщам? НЯМА начин.

14. Сайтовете, които ползвам, за да си купя книги на английски са bookdepository, knigomania & amazon. В Book Depository доставката е безплатна и отнема до месец да дойдат. Книгомания е български сайт, доставката е 2 лева, книгите са на същата цена, превърната от евро или долари в лева и идват за 2 дни, но след като е наш сайт, няма чак такъв избор. Amazon има доставка и идва различно, зависи от кой от многото Amazon поръчвате. Освен това знам, че това не са единствените сайтове, но са тези, които ползвам.

15. Сайтът, от който тегля електронни книги на английски е general-ebooks.com. Трикът там е, че има много линкове към същата книга, но можеш да дръпнеш само тази, до чийто линк има get book & read online едно до друго.

16. Половината от TBR-а ми вкъщи е от английски книги.

17. Имам 10 електронни книги на английски за ревю в Goodreads и това е и причината да започна да ги пускам и в блога си. Аз ревюта не превеждам.

Не знам дали някой от вас се е застоял достатъчно дълго на този пост, който е толкова празен, колкото портмонето ми в момента, но какво да се прави. Чакам сряда, за да си пусна тага и после продължавам с обичайния си график с постове през ден, докато съм свободна.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...