неделя, 27 ноември 2016 г.

Magic Shifts by Ilona Andrews

  Това беше една необичайна книга, която разбира се пак не ме остави разочарована.
  Наистина, вече се изчерпах откъм коментари по тези романи, а ми остава още една, която е излязла и последната, която ще бъде публикувана догодина. Не е за вярване колко много се привързах към тази поредица и колко много е заобичах! А авторите, изглежда, винаги имат нови и нови идеи, които продължават да те обучават на тема митология в различните народи. Отново ще спомена, че стила им на писане продължава да си е все така уникален, а сцените с убийства, битки и кървища са все така подробни.
  В осмата книга на Кейт Даниелс, тя и компанията се изправят срещу по-голяма опасност от обикновено, но не е нещо, с което да имат чак такива тудности. На мнение съм, че макар и да преминаха през много, това не представляваше чак такова предизвикателство за героите, колкото действията на Хъг или Ера от предишните книги. Според мен те са се изправяли пред много по-големи трудности, но това, което отличи тази книга бяха две неща- отвличането на Едуардо и случая с Кейт. Не съм наясно с медицинските и разговорните термини, но тя претърпя огромна травма на главата, засягаща мозъка (не е сътресение), която можеше да й струва живота. Преминавайки през това, тя трябваше да внимава колко от силата си използва, за да не се влоши..
  Въпреки че опасността не беше чак толкова голяма, колкото предполагах, че ще бъде, не могада кажа, че Magic Shifts е слаба книга, не е. Написана е по страхотен начин и виждаме малко повече от живота на Кейт и Кърън като свободни хора. Разбрах, че Джули явно рита задници все по-добре и по-добре и Роланд направи още една поява.
  Въпреки че знам, че той е доста отрицателен герой, манипулативните му способности са до толкова развити, че чак аз съм склонна да повярвам, че го е грижа за Кейт. Много ми харесва как е изграден и показан и наистина не мога да опиша това, което ме впечатлява толкова много. Не знам кое привлича по-голямо внимание върху него- чуждите приказки за Роланд или истинското му присъствие в книгата. Все пак хората обичат да преувеличават за личностите, пред които се прекланят, но това, което е показано до сега си е доста впечатляващо. (И плашещо.)
  Бих искала да пиша още, но вече започнах деветата книга- Magic Binds и се усещам как ще започна да коментирам събития и демонстрации на сила от нея, оплитайки двете заглавия. Ще кажа, че това е поредица, която  залсужава да й се отдели време, защото е просто уникална! Не мисля, че има достатъчно добри преведени urban fantasy книги, затова- четете! Не чакайте издателствата да преведат 10 първи книги от поредици с 6 и да ги зарежат на третата, английския не е чак толкова труден, аз се отчайвам, че има повече книги, отколкото мога да прочета, хаха! И мноого се отклоних от книгата- страхотна е като всички останали! Отивам при деветата.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...