събота, 3 декември 2016 г.

Favourite Covers #3

От много време не съм правила подобен пост и реших отново да се захвана с тази поредица. Не е като да не съм чела достатъчно книги с хубави корици, просто позабравям да им обръщам чак такова внимание. Тъй като на тези постове им определям по 10 книги, събрах точната бройка и съм готова да ви ги покажа. Смятам да оставя по някакъв кратък коментар по тях и това да бъде.


Тази корица ми е сред любимите. Наистина много ми харесва самата рокля и мотора, а книгата беше толкова забавна и страхотна, че просто нямаше как да не я причисля към любими- книга и корица.


Това е една от най-хубавите корици на поредицата. Бялата ми харесва най-много от всички заедно с последната, която ще е бонус накрая. 


Вижте тази уникална корица! Просто я вижте! Само като я гледам ми идва една страхотна идея за книга, която поне ще си отговаря с корицата и с жанра на книгата без да създава такава боза, каквато всъщност е историята на Ишбел Бий. Но обожавам корицата.


Това е Брандън Сандерсън, който ми прие поканата за пиятелство в Goodreads и вътрешната фенка в мен полудява от радост, а кориците на всичките му британски издания са уникални.


Това не е ли просто една невероятна корица, която да подхожда на страхотната история?


Отново- една страхотна книга, една красива корица и то колко точно са показани някои от нещата, които прави в книгата. Историята на тези 4 жени е наистина много интересна и може да изглеждат изтъркани, понеже всяка е за различен елемент, но са толкова хубави!


Тук не мисля, че е нужен особен коментар.


Ох, тази и Fire са толкова невероятни книги, че не е за вярване, че писателката е съмоиздаваща се. Лоугън е мноооого сладка!


Все още не мога да повярвам, че прочетох книгата, чиято корица е също толкова хубава, колкото и на първата, но просто...вижте я...СТРАХОТНА Е!


Една приятелка ми каза, че чета бижу и то не само, че е бижу отвън, но и отвътре!

БОНУС!


ОБОЖАВАМ КЕЙТ ДАНИЕЛС! И тази корица твърде много ми харесва. Знам, че повечето са с еднакъв мотив, което някак си още повече ми допада, но тази просто като последна е още по-хубава и да...Ревюто й ще го кача по някое време, хехе!

И така, това беше от мен, fellas, защото отивам или да чета, или да редактирам и да си тегля сериалите! Lucifer ще се завърне чак догодина!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...