неделя, 1 януари 2017 г.

December Wrap Up


  Честита нова година, fellas! Днес съм тук с равносметката ми за декември, която забравих да напиша миналата година!
 
 
Началото на месеца започна изключително обещаващо като прочетох една страхотна книга, в която се влюбих. (Линковете отново са в заглавията.)
 
 
Макар и не особено мой тип книга, с изнервящи за мен тинейджърски истории, тази беше добра, но тийн книжките са жалка имитация пред Ново начало.
 
3. Сенките
 
Това е книгата, която нямах търпение да прочета от поне година и половина и не останах разочарована. Макар и да ми се струва леко слабичка, никога не съм оставала недоволна от Дж. Р. Уорд.
 
4. Капризте на сърцето
 
Книга на Сюзън Елизабет Филипс- сладка, романтична и много хубава.
 
5. Crimson Death
 
Втората наистина дебела книга за месец декември, която прочетох за седмица и ми се щеше ЛКХ да пишеше по-бързо книгите си, а тя не е от бавните автори. Уникална е и винаги щом се посветя в света на Анита Блейк си спомням защо Лоръл К. Хамилтън все още си дели първото място с Брандън Сандерсън макар двамата да пишат в две напълно различни сфери на фентъзито.
 
6. Вестителят на бурята
 
Тази книга със сигурност трябва да събере повече популярност. Започва леко бавно, но след това веднага хваща интереса, ако не го е направила в началото. Ричард Форд пише наистина хубаво, а дебютният му роман се е получил наистина сполучливо. Исках да се прехвърля на следващата веднага след като прочетох тази.
 
 
Това е последната книга от трилогията Пътят към трона, първата е Фалшивият принц, а втората е Кралят беглец. Страхотен край на една страхотна трилогия, която харесах изключително много.
 
 
Това е една страхотна книга, която очаквах да е малко по-различна от това, което се оказа, но въпреки всичко я заобичах наистина много. Лада е една забележима героиня, която е сред най-силните жени/момичета, за които съм чела изобщо. Бих я наредила до Анита и Aelin без да се поколебая!
 
Ако миналия месец не бях прочела 16 книги, щях да сметна този за слаб, но края на годината се очерта доста успешна, с 2 книги от 600+ страници и още две от по 400+, което е наистина един задоволителен финал. Надявам се, че до август ще успея да прочета достатъчно книги, защото тази година ме очакват матури и влизане в университет.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...