петък, 13 януари 2017 г.

Full series that I own and have read #1


  Hello, fellas! Това е новата рубрика в блога ми, в която ще покажа всичките си цели поредици, които имам и съм прочела до край, почвайки от най-горния ми рафт.



1. Хекс Хол

Това е трилогията, която ме запали по четенето, първите книги, които изобщо някога съм искала да прочета по свое желание. Дълго време ми беше любимата поредица и не съм сигурна как се реших да я изместя по-надолу в списъка си. И все так, напредъкът и по-големия ми опит с книгите не й пречи да продължава да има сантиментална стойност за мен.


2. Училище за вампири

Това е втората поредица, която започнах да чета, но тъй като дълго време не беше завършена, успях да я дочета едва преди 1-2 години и макар с напредването на времето да забелязах множеството пропуски, все още мога да кажа, че е изключително хубава поредица...ако си 13-14-годишно човече, без много опит с книгите.



3. Академия за вампири
4. Кръвни връзки (линк към ревюта)

  Академия за вампири беше дълго време сред една от най-добрите поредици, които съм чела, а Роуз все още ми е сред любимите героини, защото нейното израстване през 6-те книги наистина се забелязва. 
  За жалост, не мога да кажа същото за Кръвни връзки и всяка друга книга, която съм чела на Ришел Мийд след Академията. За мен тя е най-добрата поредица, а останалите книги ми се струват твърде слаби. Опитвала съм да премина през поредицата за Джорджина Кинкейд(сейд) и през една друга, която не съм сигурна как се казваше, но и двете не ми харесаха достатъчно, за да ги продължа. Бляскавият двор дори не ме хваща.


5. Half Bad

  Това е може би една от трилогиите, които са ме съсипали наистина много, а аз напълно мазохистично съм се насладила на всяка минута от това. Наистина много обичам Нейтън и Гейбриъл, както и целия сюжет в книгите, а Сали Грийн е жестока като все писател.


Окей, това беше първия пост от тази рубрика. Вижда се, че не е кой знае какво засега, просто материалът в началото е по-малък, но с напредването на тези публикации, съдържанието им ще се увеличава.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...