събота, 7 януари 2017 г.

Winter Wonderland Book Tag


В духа на страхотното време отвън съм подготвила поредния таг!

1. Топла и сладка книга, която стопля сърцето ви


Хари Потър и затворникът от Азкабан, както и Чаровник по рождение.


2. Любима книга с бяла корица


THE FINAL EMPIRE!!!



3. Седите в приятен, уютен, удобен диван, пиете горещ шоколад, но коя чудовищна книга четете?

Чудовищна ли? Хм, Кутия за птици. Мисля, че това най-добре ще се впише в дадената обстановка.

4. Започнало е да вали сняг и сте решили да се биете със снежни топки! Кой литературен герой бихте искали да се включи в снежната битка с вас?

Ще взема Джон Матю от Братството на черния кинжал, защото въпреки всичко, все още го смятам за голям сладур.



5. За жалост, огънят в камината започва да угасва. Последните глави от коя книга бихте използвали, за да разпалите огъня?

   Последните глави ли? Бих използвала ЦЕЛИТЕ книги! Ето и някои от тях- 50 нюанса сиво, Самодива (ще запазя корицата и пролога), Carry On, Тъпата и нелогична приказка за Мирър и Голиат (тук също ще запазя корицата), Здрач и След.

6. Коя книга е толкова близко до сърцето ви, че бихте я подарили на всички, които искате да запалите по четенето?

Абе, поредиците, които са най-близки до сърцето ми не са особено вероятни да запалят, когото и да било по четенето, защото ще ги изплашат с размера си, но задължително бих им пробутала Първият гроб отдясно и Хекс Хол.

 Е, fellas, това беше един наистина бърз таг от мен, но  какво да се прави, доста е кратичък. Аз лично предпочитам да отговарям на повечко въпроси. Напоследък наистина нямам идеи за постове и то си личи, а все чета книги, на които някак си не мога да им напиша ревю я защото не знам как да ги опиша, я заради поривът ми да давам много спойлери и да ги обсъждам... Ако някой иска да обсъжда с някого книги- пишете ми! Нямам с кого да говоря за книги!!!

1 коментар:

  1. Интересен таг ,може би и аз ще го направя в това мразовито време =) А колкото до обсъждането на книги и и аз често имам този проблем ,че няма с кого да говоря за книги :Д

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...