петък, 24 март 2017 г.

Нещо повече от любов... - Джули Джеймс

  За пръв път чета книга на Джули Джеймс и мога да кажа, че съм приятно изненадана. Нещо повече от любов... е леко четиво за двама преуспели с много труд души, които намират пътя си един към друг благодарение на работата си, която иначе се оказва пречка за любовния им живот.
  Джули Джеймс пише леко и увлекателно. Стилът й ми хареса, задържа ме до края на книгата, а идеята й за цялата поредица като цяло е нещо, на което до сега не съм се натъквала. Не мога да кажа, че имам кой знае колко богат опит с любовните романи, но този много ми хареса. По-различен е от обичайните, които чета с това, че този път не става дума за спортисти (е, той е бивш футболист), а за преуспели личности, постигнали всичко сами, издигайки се постепенно.
  Брук Паркър е успешна бизнесдама и главен юрист в същата фирма. Тя е постигнала всичко сама, започвайки от нулата и благодарение на добрите си умения се изкачва доста бързо. Харесвам я изключително много, защото някак си успях да се открия в нея, колкото и да е странно, имайки предвид, че още дори не съм завършила. Става дума за характера й, който е описван в книгата. Заради работата си тя няма много време за себе си, а какво остава до връзки, но прави опити, които все завършват с раздяла, но и самата тя няма времето да се впусне по-емоционално в нещата, докато работата й не я среща с Кейд. Това, което най-много ме радва между тях (освен връзката, която изграждат постепенно помежду си) са техните разговори, понякога пълни със сарказам. Няма нищо по-забавно от това двама адвокати да се спорят, играта на думи винаги ми е била много интересна.
  Кейд Морган е бивш футболист, а сега и прокурор, който помага отвреме на време с някой федерален случай. Неговата същност е подобна на тази на Брук, бившите му го определят като емоционално отдръпнат/ недостъпен. Имам някаква странна слабост към хора, които не се отдават лесно на чувствата си. Освен това Кейд има и друга история от детството си, с която се сблъскваме тук. Много ми харесва като герой, Той е винаги готов да помогне на Брук и то незабавно, което веднага ме спечели. 
  Хареса ми начинът, по който е представена връзката им, как се заражда и вече как...укрепва. Имат много забавни моменти помежду си, които ме разсмиваха на глас и останах наистина много доволна. Друго, което ми допадна е Форд- най-добрият приятел на Брук. Първо, те никога не са били нещо повече от приятели, моментите между тях са сладки, забавни и страшно мили. Неговият персонаж ме накара да видя коя е книгата му и се оказа, че е Неочаквано едно лято...! Веднага си я купих, естествено и ще я прочета в най-скоро време.
  Нещо повече от любов... е леко и приятно четиво, което успя да убие читателският ми застой в зародиш (защото бях близо до изпадане в такъв) и ме остави много приятно изненадана. Със сигурност ще прочета още от книгите на Джули Джеймс, защото са точно мой тип, а и обичам любовните романи на Ибис. Освен това, корицата е толкова красива!

Благодаря на издателство Ибис за предоставената възможност!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...