понеделник, 13 март 2017 г.

Bookshelf Tour #2


  Здравейте, fellas! Тук съм с поредния пост, който не е ревю. Защо? Защото не съм седнала да си напиша предварително рецензията на Crooked Kingdom и не мисля, че ще го направя, а още не съм прочела Пазители. Всеки, който се колебае за Вестители и/или за Пазители, да ги грабва и да ги прочете. Препоръчвам с двете си ръце и четирите лапи на Танда!
  Сега ще покажа друга част от рафтчетата си. Първата ще е новата ми етажерка, която е една и дълга, но я снимах на две, понеже камерата ми не е пофесионална и освен това не е за показване цялата стена, а след това ми е секцията, която отново е снимана на части. Тя вече е на 2 реда, но втория ред ще го снимам, когато не ме мързи да вадя 40 книги от двата рафта.
  Ще споменавам заглавията само на книги, чиито гъбчета не се виждат и/или не се разпознават достатъчно добре, за да се познаят.


   Както тук се вижда, това са любовните романи на Ибис. От близо година мечтая да им отредя отделен рафт, само се чудя къде ще слагам другите като си купя още... Както и да е. Изключително много ми харесва как изглеждат заедна и макар и снимката да е първобитна, аз много й се радвам и просто това е един от най-красивите ми рафтове!


 С този също съм много горда, но не знам кои книги ще ми се наложи да извадя, за да побера последната на Стъкленият трон и третата на Двора.


Това е единственият рафт от по-големите ми, който не е на два реда. Както се вижда едната половина е с книги на Брандън Сандерсън, а другата е с книгите на Рик Риърдън, Аманда Хокинг, Рене Ахдие и Джанин Фрост. Тук даже имам малко място, което съм си оставила за една сборна книга на БС и за Спиращият войната, които ще си дойдат на мястото, когато ми бъде върната едната и прочета другата...


Това е вторият рафт и е толкова красив! Аз виждам предимно дясната част, защото една трета от стъклената вратичка е дървена. Много ми харесва подредбата на книгите и единственото, което ме дразни е Не пускай ножа.


Как може всичките книи на Ибис, поставени едни до други, да си отиват толков амного? Не е нужно да са поредици, за да изглеждат зашеметяващо заедно. Нека само да игнорираме първобитното подобие на HD, което съм се опитала да наподобя на тази имитация на снимка.

 Това бяха рафтчетата, които реших да споделя днес. Не знам кога ще са следващите, но мога да кажа, че може да повторя някои, понеже напрвих леко разместване. Освен това все още имам някои типове постове, които трябва да продължа, така че освен ревюта и изсмукани от пръстите теми, очаквайте още жалки подобия на снимки от мен!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...