сряда, 1 март 2017 г.

February Wrap Up

 

  Този месец ми е доста по-слаб от обикновено, защото започнах с Бризингър, която е 1100 страници на английски. После макар и бързичко да си прочетох следващите три книги, бях доста заета около IELTS и ходенето ми в Бургас. След изита ми по английски цялата ми седмица се обърна с краката нагоре и до ден днешен просто не ми върви нещо... Чета Six of Crows вече цяла седмица и още не съм я прочела, а книгата е невероятна и обмислям да не й пиша ревю, защото ако й напиша, ще е на английски и никой няма да го прочете така или иначе.
  Освен това този месец много се отпуснах заради втората смяна и почти всяка седмица изпусках деня, в който трябваше да публикувам нещо. Едва ли някой е забелязал, но аз си знам и това ме дразни. За сметка на това съм доста активна в Instagram.


Заглавията отново са линкове.

Бризингър ме изненада изключително приятно, особено след като бях останала с впечатлението, че съм била разочарована от Първородният. Явно помня грешно, защото изключително много се насладих на книгата и имам желанието най-накрая да завърша тази тетралогия. Надявам се това да стане скоро и да не ми отнеме твърде много време, но дори и да го направи, ще се насладя на всяка секунда от него.

2. Eleventh Grave In Moonlight

  Обожавам книгите на Даринда Джоунс. Обожавам Чарли и Рейес и това е поредната книга със зашеметяващ край и страхотен сюжет. Много са леки книгите й, но освен това героинята е една такава...Много е яка. Изглежда несериозна, което прави книгата наистина забавна, но когато всичко започва да се обърква Чарли винаги има с какво да ме впечатли, както и враговете си.

3. Recreated

  Тази книга започна толкова добре и обещаващо. Лили и Тиа тъкмо бяха започнали да се сближават и да изграждат връзка помежду си, когато нещо просто стана и всичко започна да се накланя надолу, надолу и на пропада, докато нещата едва не се сгромолясаха с гръм и трясък.
   Не е задължително лоша. Дадох й 3 звезди, но все пак не беше това, което исках да бъде. Обаче ми е адски любопитно да видя как ще завъши, така че със сигурност ще си купя и прочета следващата. Корицата поне е по-хубава.


Аз не просто обичам тази книга. Обожавам я!
Ако искате подробности- вижте ревюто, хехе.


Книгите на Сюзън Елизабет Филипс са моята слабост.

Обикновено не казвам кои книги искам да прочета следващия месец, защото обикновено прочитам напълно различни, спазвайки или надминавайки бройката, но сега ще кажа, че искам да довърша Six of Crows и да прочета Crooked Kingdom. Имам още няколко планирани, но съм суеверна и няма да кажа нищо.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...