събота, 8 април 2017 г.

Жега - Силвия Дей

  Щатски шериф Джаред Камерън е изпратен да разследва серия от палежи в едно крайбрежно градче. Още от първия ден обаче се появява едно неочаквано усложнение – привлечен е от красивата инспекторка от противопожарната служба Дарси Майкълс. Неспособен да устои на изкушението, Джаред почти неохотно се впуска в бърза и неангажираща връзка. Но съвсем скоро и двамата с Дарси си дават сметка, че взаимното им сексуално привличане излиза от контрол и ще ги отведе много по-далеч, отколкото са очаквали.
  А подпалвачът продължава да тероризира града.
_______________

  Отдавна не съм чела нещо на Силвия Дей и тябва да си призная, че ми липсваха книгите й. Бях забравила колко са хубави и леки (поне някои от тях) и е истинско удоволствие за мен да ги чета.
  Харесвам стила й на писане. Той е лек и приятен, лесно минава и дори в трето лице се чете бързо. Макар и да не съм особен привърженик на кратките книги, останах много доволна от тази, защото обичам действията да се развиват бързо, а в такива книжлета това е достатъчно. 
  Гледната точка се сменя между Дарси и Джаред и ми хареса начина, по който са изградени и двамата герои. Обикновено в подобни книги персонажите са пълни противоположности, но тук хубавото е, че те не се различават един от друг много и приемат привличането помежду си от самото начало. Много ми харесва мигновената химия помежду им и начина, по който се справят с нея, понеже не я отхвърлят, а й се отдават. Макар и нещата да се развиват светкавично бързо, останах доволна от начина, по който връзката им прерастна. Освен това и двамата работят върху един случай, който се оказва много по-голям, отколкото изглежда, както и много по-личен. Обратът е добре замислен и умело извършен, макар и доста предвидим и все пак се насладих на Жега изцяло. Обичам бързите четива.
   Дарси разследва пожарите, които засягат едни от любимите й и важни за нея места в малкото градче, в което е израстнала. Тя се изправя пред много трудности, заради стара загуба и ги преодолява по свой си начин. Харесвам я като героиня, понеже не се предава, знае силните си страни и ги използва и самата тя според мен не е слаба героиня. Както знаете, аз обичам силни персонажи, които имат цел и знаят как да я постигнат, дори и това да е просто разрешаване на един случай.
  Джаред ми направи огромно впечатление, защото тъкмо се запознава с нея и покрай всичките искри, които прехвърчат между тях, него наистина го е грижа за Дарси и се опитва да я защитава и да й помага. Това ми допадна наистина много, а и както казах, нещата помежду им се развиха много бързо.
  Другото, което ми направи добро впечатление е свързано точно с динамиката във връзката им. Обикновено в такива случаи героите бързо си казват, че се обичат и следва "и заживели щастливо", докато тук не е точно така, а по-скоро има намек за бъдещата любов и щастливият край. Това е причината финалът на книгата да ми харесва много.
  Както вече казах, обратът в Жега беше педвидим, макар и Силвия Дей умело да увърта и да обърква читателя доста дълго време, но накрая просто беше очевидно. Описанието й на последната сцена с престъпника е много добре изпипана, а аз обожавам подобни моменти с психопати, колкото и извратени да са те. Това ми е като някаква странна слабост...
  Жега е едно леко (и много секси) четиво, точно от типа, от който се нуждаех след една фентъзи трилогия. Тя е подходяща за любителите на еротика, както и за почивка след тежък ден или тежка книга. 

Благодаря на издателство Скайпринт за предоставената възможност!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...