понеделник, 3 април 2017 г.

Intimidating TBR tag


  Видях този таг от jessethereader и реших да го направя. (Освен това Джеси ми е любимият booktuber.)
  Както обикновено най-вероятно ще давам повече от една книга за пример.

1. Книга, която си бил/ла неспособен/бна да завършиш…

Пробуждането на Атлантида, Wayfarer, Веровещица... Има нещо в тези книги, което просто ме...отблъсква.

2. Не съм прочел/ла тази книга, защото не съм имал/ла време…

Окото на света, Сблъсък на крале, Властелинът на пръстените, Война и мир и още много. Всички дебели книги на рафта ми си седят и чакат ваканцията, а през ваканцията нещо друго излиза и да...

3. Не съм прочел/ла тази книга, защото е продължение…

  Аз всъщност нямам някаква втора книга, която съм си купила, без да разбера, че е втора, така че не мисля, че имам такава.

4. Не съм чел/ла тази книга, защото прочетох друга книга на този автор и не я харесах…

  Смъртни белези- тази я имам в електронен вариант, но тъй както се е почнало, няма да я прочета в скоро време, защото не понасям Дивергенти и Вероника Рот. Освен това, доколкото разбрах има някакви расистки намеци в нея, което не е изненадващо за набожен човек. (Изрази се атеиста. Как се нарича религиозната дискриминация?)

5. Не съм чел/ла тази книга, защотот е ОГРОМНА…

Властелинът на пръстените (сборно издание), Война и мир, останалите от Песен за огън и лед, A Dragonfly in Amber, Окото на света, Анна Каренина, То...

6. Не съм прочел/ла тази книга, защото я купих заради корицата, а после прочетох ревютата…

 Тук ще посоча Веровещица, макар че не е съвсем вярно. Купих си я, защото ми харесва как изглежда и знаех за лошите ревюта, но все пак ми беше интересно и не успях да премина през нея.

7. Най-плашещата книга в TBR-а ми е…

То по-скоро са поредици- Колелото на времето и Малазанската книга на мъртвите. Това са едни поредици, които знам, че ще ми харесат, но толкова много ме плашат...Толкова са дебели и знам, че са и тежки, а аз нещо не се чувствам твърде мазохистична напоследък...

Тагвам: Сю, Юли(я), Кая и Илияна

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...