четвъртък, 22 юни 2017 г.

#Обсебване


 Време е за един кратък пост, в който ще говоря за това какво става, когато се обсебя от дадена поредица.
  
 Аз съм човек, който обича дългите поредици, в които мога да се запозная с героите подробно, да ги опозная и да видя как се развиват, през какво преминават, какви нови приятели печелят и губят, как се променят и усъвършенстват. Но освен това обичам да чета и поредици, в които всяка книга е за различен герой. В подобни серии обикновено сюжетът е общ и докато се развиват индивидуалните истории, той също се разплита малко по малко, а и винаги обичам да срещам старите герои в новите книги!
  Защо реших да говоря точно за това? Защото днес прочетох 14-тата книга на поредицата Рискована любов на Керилин Спаркс и за пореден път заобичах книгата! Може да не са нищо особено, но понякога имам нужда точно от това. Явно в последните две седмици, в които прочетох 13 от книгите, имам нужда от нещо подобно. Та да, чета по една книга на ден и с мъка съобщавам, че скоро ще я завърша, защото ми остават само още две книги! И ако нямах намерението днес да пиша и да създам страницата във FB (#реклама), сигурно щях да завърша и 15-тата книга.
  Да, точно това се случва, когато се обсебя от дадена поредица, сънувам я, мисля я, чета я, поглъщам я и направо я вдишвам. Това не ми се случва за първи път, но не е ставало и от миналата година през октомври-ноември, когато за 2 седмици прочетох 9-те книги на Кейт Даниелс. Тринадесет книги за тринадесет дни според мен е по-впечатляващо, но това няма значение сега. Въпросът е, че съм го правила и преди- харесам ли си поредица, поглъщам я бързо и то до края! Изтощих си четеца даже. А това не става лесно. Бих казала, че забравям да ям и да пия вода, но това би било лъжа. Все пак ми трябва гориво, хах!
  Някои от другите погълнати поредици са Анита Блейк, ловецът на вампири, Мери Джентри, Вампирите от Морганвил, Чарли Дейвидсън, Хари Потър, Ловците на сенки и Академия за вампири. Има още разбира се, но това са дългите.

  Постът ми днес е кратък, но пък няма да го оставя така. Имам още няколко неща да кажа. 
  Направих си ФЕЙСБУК СТРАНИЦА, която се надявам да развия и вие да ми помогнете като харесате (#реклама).
  И освен това имам няколко въпроса, за да прикрия рекламата си:
  Обсебвате ли се от книги или поредици? 
  По какъв начин? Какво става, когато харесате някоя книга или поредица наистина много?
  Коя е най-дългата поредица, която сте чели?

2 коментара:

  1. Здравей :) Статията ти е много хубава и честно казано май си първия обсебващ се от поредици човек, на когото попадам. Поредицата на Керелин Спаркс е наистина много хубава, една от любимите ми, но съм прочела само тези, които са излезли на български. Аз лично, колкото и да ми харесва някоя поредица, не бих могла да прочета повече от 2-3 наведнъж, защото някак си ми омръзва все едно и също. С поредицата на Дж. Р. Уорд съм заседнала почти от 1 година на 10та та книга, именно защото ми дойдоха твърде много в един момент, а четях по 2 от тях на месец.

    ОтговорИзтриване
  2. Аз съм от хората, които изключително лесно могат да се обсебят от сериали и поредици книги. Разбира се, трябва да отговарят на много критерии :д Какво ли става? Ами, докато не видя края - не ги пускам или само броя дните до следващата част/серия. :)

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...