неделя, 30 юли 2017 г.

Съботен Book Haul


  Нищо че в неделя го пускам, пазарих си вчера.
  Във Варна от петък (28.07) започна Алеята на книгата, която се състои от двайсетина шатри с книги на различни издателства с намаление от 20%, плюс някоя и друга книга за по 5 лева и понякога по-малко.
  Тези трите книжки не са от алеята на книгата, защото егмонт продаваха единствено Пърси Джаксън и Хари Потър, а Lord of Shadows още не е преведена.
  Както и да е, реших все пак да направя пост за тази огромна бройка книги, която си купих, защото съм мързелив човек, на когото му липсва въображение и вдъхновение и се възползва от първата възможност за пост.

1. Знакът на чумата

  Ревюто на първата книга можете да вдите ТУК.
Докато втората излезе на български, човека написа цели 2 книги и май скоро и 4-тата ще е готова.
  Истината е, че не помня много от Ключът на Блекторн, но помня, че ставаше дума за алхимия и че ми беше интересно, така че нямам търпение да се впусна и в тази.

(Рекламна пауза: Направих снимките на първата пейка, на която седнахме с една приятелка. #оригинално #творческо #естетика)

2. Тъмното пророчество

Пет причини да прочетете първата книга можете да видите ТУК.
Не бях кой знае колко впечатлена от книгата, колкото и да ми е трудно да си призная, но обичам историите му и винаги ще ги чета!
Първото изречение на Скритият оракул е много завладяващо. "Казвам се Аполон."
А сега идете да прочетете всичко на Рик Риърдън. (Е, не ви задължавам. Много.)

3. Lord of Shadows

  Оказа се, че не съм й писала ревю, но ТУК най-долу може да видите краткото ми не особено добро мнение. Но тъй като съм упорита, смятам да дам шанс на втората книга, защото ми харесват поредиците на Касанра Клеър и искам да видя как ще развие тази и накъде ще поемат нещата.
  Сериалът продължава да ме отчайва.


Е, това беше. Аниме и манга манията ми примина и се завръщам към читателските си навици (надявам се) и скоро все пак може и да завърша отново книга. Цели 3 за този месец! (Плюс малко манга.)

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...