неделя, 16 юли 2017 г.

Never Have I Ever Book Tag

  

  С Мели видяхме книжната версия на този таг от ТУК и решихме да го направим. Както вече сигурно сте видели обаче, решихме да го разделим на две части, за да не пускаме едно и също нещо и в двата блога. На мен се падна да публикувам втората част от тага, а първата можете да намерите в блога на Мели- ТУК.

Никога не съм...

...мечтала да бъда във връзка с измислен герой.

Юли: О, със сигурност се е случвало. Няколко пъти. Преди няколко години.

Мели: Със сигурност се е случвало. Аз имам много развинтено и перверзно въображение.

...прочитал/ла една книга за ден.


Юли: Естествено, че съм. Мога даже да дам примери: Скълдъгъри Плезънт, Жестока любов, Без Милост, Короната и други.

Мели: О, разбира се. Последно прочетох До всички момчета, които съм обичала вчера. Всички книги от порядъка до и около 300 страници мога да прочета за един ден.

...купувала цяла трилогия/поредица наведнъж.


Юли: Тук вече не помня. Получавала съм цели трилогии за подарък като си поръчам всяка книга от различен човек и съм си купувала по няколко книги наведнъж, но цяла поредица или трилогия... Хм...Мисля, че си купих цялата трилогия All Souls наведнъж, но това беше преди 2 години и не помня... Все пак, отговорът ми е "I have", защото съм сигурна, че съм го правила по някое време. (Купувала съм цяла дуология наведнъж, но не го броя.)

Мели: Не съм, най-вече поради причината, че следващите книги още не са излезли. Ако можех бих си ги взела предварително, но... не е възможно по очевидни причини, уви.

...използвала нещо, което не е разделител като разделител.


Юли: Със сигурност съм го правила, но не е задължително да е било с нещо екстремно като опаковка от вафла или нечия ръка, по-скоро с телефон, ластик и молив.

Мели: Ами да. Когато трябва да оставя книгата набързо ми се е случвало да взема някакво листче за бързо.

...купувала книга заради корицата.

Юли: Две думи: I have.

Мели: О, да. Харесах Изборът още щом я видях и знаех, че трябва да я имам. Е, беше добре, че ми хареса(тези корици просто не са за изпускане!).

...харесвала филмовата адаптация повече от книгата.

Юли: О, да, случвало се е- Дивергенти.

Мели: Чак да харесвам някоя адаптация повече от книга... Не знам. Може би Незабравима разходка?

...разливала напитка върху книга.


Юли: Ох, правила съм го... Разлях си веднъж горещия шоколад върху книгата, която четях! Но това беше преди 6 години. Да, това ми е извинението.

Мели: Не, не съм.

...пречупвала гръбчето на книгата.

Toва са книгите преди да ги прочета.
 Сега и двете са пречупени.

Юли:
Естествено, че съм. Само виждам как "губя" това нещо с всичките "I haves", които пиша в различна форма. За мен не е болка за умиране ако си пречупя гръбчето на книгата. Да, не е особено приятно или красиво, но после книгата си стои отворена сама. Пък и не съм виновна, че на някои гръбчетата им са толкова твърди, че са невъзможни за отваряне! И все пак е по-добре, отколкото да се разпада в ръцете ми. Пък и ако книгата е дебела, просто нямам особен избор.

Мели: За мое огромно съжаление, да. Пречупи се гръбчето на Империя на бури и бях в шок!

И сега, да видим така наречения краен резултат.
Колко неща сме правили?

Юли: 10
Мели: 9

"Победител" е Мели! 

Не че това е някакво състезание, хаха.
А вие колко от тези неща сте правили?

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...