неделя, 3 май 2015 г.

Нова купчинка от 7 книги, някои от които са стари, а скоро ще има и нови или иначе казано May TBR List Part 1

Май че като цяло имам само 3 книги, които се повтарят като в този пост (КЛИК).
  Нека първо отбележа, че на месец чета по най-малко 6 книги, така че от онази купчина от 8 книги, си бях прочела 4 + още 3 или 4 книги пак и започнах да записвам онова предизвикателство през последните две седмици от месец април и сега си довършвам шестата книга от предизвикателство. Мисля, че поне 10 съм прочела, но аз просто вече забравям.
   И така, нека това бъде моята TBR List за месец май, при това част 1, защото не се знае колко от тях ще прочета, колко още ще купя и така... За сега все още чета Първородният, тъй като се оказа, че нямам време и вече съм взела решението си коя ще е следващата-


1.Рубиненочервено.


Знам за тази трилогия от известно време, даже помня, когато Йоана търсеше една от книгите. По принцип никога не съм проявявала интерес към пътуването във времето, но пък книгите имат много позитивни отзиви за това реших да й дам шанс и даже си я купих, за да се мотивирам да я прочета дори и да не ми хареса, но се надявам да ми.
Да не говорим, че заедно с добрите отзиви бях получила и лоши, но след това си казах: "От кога се влияя от чуждото мнение?!" И ето защо смятам да я прочета. И ще й напиша ревю.

2. В морските дълбини

Втората книга, която смятам да прочета е В морските дълбини и наистина се надявам най-сетне да й дойде времето, защото я имам от доста време, но така и не намерих кога да я прочета.

 3. Гибелна вълна

Очевидно е, че ще я прочета след В морските дълбини, тъй като е втората книга, но дали ще е преди или след Серафина (където идва мястото да вметна, че наистина до сега го бях писала с М по заблуда) не мога да кажа все още.
  Интересното за заглавието на тази книга е колко пъти го забравих и даже го сънувах, сънувах как се казва книгата, а после отново забравих. След това се сетих, но си мислих, че греша, докато не видях книгата отново и се уверих, че съм сънувала правилното й име.

4. Красиво начало

Мисля, че някъде преди или след Серафина ще дойде ред на прословутата Красиво начало, защото се каня да я прочета от месец и все не успявам, да не говорим, че смятам да си вземам Красива тайна тази събота или неделя. Надявам се да не я отлагам повече. Отредила съм й на нея и на следващата специално място до останалите книги, които пък се намират до Firefight и я подпират да не падне.

5. Серафина

Тази книга е за дракони и ще е втората поредица за тях, която ще чета и в част 2 за TBR List-a си ще сложа най-вероятно и Наследството, която се оказа третата книга към Ерагон, а аз се надявах да е Брисингър, защото я намерих на английски за 13 лева.
Много ми е интересно да разбера каква е тайната на Серафина и дали е такава, каквато си мисля, че е и най-вероятно тя вместо пета книга ще се окаже втора след Рубиненочервено.

6. Разнищи ме

По случайност видях края на книгата (да, ама не) и знам, че най-вероятно ще ме депресира, за това я оставям да е една от последните книги, които ще чета. Не, никой не умира, това поне го знам.

7. Сънят на сукубата

И тази също я протакам от известно време, но се надявам да успея да я прочета, пък и скоро трябва да започна да чета по две книги на седмица, не само по една, но съм втора смяна и нямам много време, което води и до липсата ми на възможност и да пиша и понякога не си спазвам и графика. Да не говорим, че искам да правя нова публикация всеки ден, а не е като да преливам от идеи.

И така, това беше TBR List-a ми за месец май, част първа и като си купя другите книги, ще напиша и част втора. Или поне като разбера, кои ще спадат към нея част.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...