неделя, 3 май 2015 г.

Tag: Bookshelf Scavenger Hunt

  Така, взех този таг от ТУК. До колкото разбрах може да се прави и като видео, но нищо не ми пречи и в писмен вариант. Или по-точно в снимков. Тъй като ме домързя да се поровя из няколко сайта да видя дали някой от хората, които ще тагна го е правил, за това от сега моля да ме извините, ако вече сте го правили.

 И така, самия таг е много лесен- има списък с неща, които трябва да намерите в библиотеките си или където и да държите книгите си и да ги покажете и колкото повече намерите, толкова по-добре. Ето го и списъка:


  • Намери име на автор или книга със З в него.
  • Намери класика.
  • Намери книга с ключ на нея.
  • Намери нещо на рафта си, което не е книга.
  • Намери най-старата книга на рафта си.
  • Намери книга с момиче на корицата (или жена).
  • Намери книга с момче на корицата (или мъж).
  • Намери книга, която има животно на нея.
  • намери книга с мъжки главен герой.
  • Намери книга само с думи на нея.
  • Намери книга с картинки вътре.
  • Намери книга със златни букви.
  • Намери дневник- истински или фалшив.
  • Намери книга, написана от някой с често срещано име (като Смит).
  • Намери книга, която има близък кадър на нещо.
  • Намери книга на рафта си, която е написана в най-ранният период от време, която имаш.
  • Намери книга с твърди корици с подвързия.
  • Намери синьо-зелена книга.
  • Намери книга със звезди.
  • Намери книга, която не е YA.
  • Намери най-дебелата книга, която имаш.
  • Намери най-тънката.
  • Намери книга с много гледни точки.
  • Намери блестяща книга/ лъскава
  • Намери книга с цветя.
НАЧАЛО:

Намери име на автор или книга със З в него.


Намери Класика
***
Защо пък не? Агата Кристи и Имението Холоу, жалко, че още не съм я прочела, а седи на рафта ми от 6 месеца.

За жалост, нямам книга  сключ, но имам много неща на рафта си, които не са книги.

Най-старата книга:
***
Сълзи от злато на Катлийн Удиуиз. Била е на мама, сега е моя и е много хубава и освен че е стара на години, времето, в което се развива също е...старо XD

Намери книга с момиче на корицата (или жена).
***
Защо пък не? Рубиненочервено на Кристин Гир, Имам толкова много книги с жени на тях.

Сега е време на момчето/мъжа на корицата и тъй като книгата ми с момчето в близък кадър не е в мен, пускам тази:
***
Училището свърши- завинаги, втора книга от поредицата Максимум Райд

Книга с животно на нея, качвам две.


Дано Полудив на Сали Грийн се брои също като Проклятието на тигъра на Колийн Хоук.

Книга с мъжки главен герой.
***
Тъй като нямам първа на Пърси Джаксън, реших да пусна на Steelheart. Обичам Дейвид Чарлстън! Е, не че не мога да пусна и Плулош де, но искам Дейвид^^

Книга само с думи.
***
Ми то се подразбираше.

Книга с илюстрации/картинки
***
Момичето, от което взех тага е пуснало картинка на карта, а аз щот' не се сетих си търсих из Бижутерът, брокерката и похитителя. -_-

Книга със златни букви.
***
Е, на Огнен наследник са по-скоро бронзови, but who cares?!

Намери дневник. 
***
Ами аз предлагам детският си дневник. Наблягам на ДЕТСКИ.

Намери книга, написана от автор с често срещано име.
***
Какво ще кажете за Дневниците на вампири на Л.Дж. СМИТ и Вината в нашите звезди на ДЖОН Грийн?

Книга с близък кадър на нещо. 
***
Ами като изключим горепоказаната снимка на Дневниците, предлагам тази, където се вижда доста добре жената. Просто The Hero Of Ages ми се изгуби някъде.

Книга, развиваща се в най-ранният период от време.
***
Мисля, че тази беше през 16-ти век.

Книга с твърди корици + подвързия.
***
Дори си снимах подвързията!



Синкава, синьо-зелена книга.
***
Аз съм кошмарна с цветовете -_- За това качвам отново Вината + Огнената наследница, нищо, че тя е предимно бяла, по нея има и други цветове.


Книга със звезди по нея.
***
И тъй като са миниатюрни съм й направила close-up + светкавица.

Книга, която НЕ Е YA.
***
Ами това си е баш детската книжка.

Най-дебелата книга
***
За жалост не се сетих да я снимам под ъгъл, но пък се сетих да й снимам страниците.

Най-тънката книга.
***
Даже 4, че и малки!

Книга с много гледни точки. 
***
Тъй като не успях да измъкна Героите на Олимп, за да не ми изпадат всички книги, избрах Хрониките на Кейн, книга 1- Червената пирамида. Да не говорим, че и в Пробудена има много гледни точки.


Блестяща/Лъскава книга.
***
Серафина. И дори със светкавица, че да си личи. Да видим колко си личи.

И книга с цветя.
***
Оказа се, че имам! И не знаех!

Пфу! Най-сетне свърших! И така, само една нямах- с ключ. Може и да съм имала, но имам 140 книги и ама наистина не ми се занимаваше да ги преглеждам всички за един нищо и никакъв ключ. Но беше забавно. И сега трябва да тагвам.
Тагвам: Melly ©, Йоана, Илияна, Ева К., Nikki, Jeina & К. Димитрова.
Може ли, който го направи да ми каже (или коментира), за да го видя? Интересно ми е.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...