сряда, 1 юли 2015 г.

Не помня какво прочетох през юни

  Наистина, добре че си водя списък, иначе щях да дам само половин списък. Не помня какво прочетох през юни.
  А снимката този път ще е само на купчинката, защото честно казано е много късно, утре искам да чета и много ми е бавен компютъра. Но пък прочетох почти всичко от TBR List-а си и се натрупаха още толкова книги...

1. Разнищи ме

 Всъщност не я четох, а я ДОчетох на първи юни, но все пак. Беше си един цял ден и си спомням, че някъде тук мрънках колко ме дразни ревливата Джулиет, но все пак харесах книгата.

2. Възпламени ме

РЕВЮТО е тук, има ли нужда от повече коментари? Спомням си, че ми хареса промяната на Джулиет, явно това най-много ме е впечатлило.
  И Уорнър. Да не забравяме Уорнър.

3. Сплавта на закона

   Най-забавната книга на Брандън Сандърсън. Първата книга, на която публикувах цитати.
  Първото ревю на негова книга, което да харесам (и реално второто съществуващо при мен.)
 РЕВЮ

4. Младият Шерлок Холмс: Облакът на смъртта

  Първото ми ревю на книга, изпратена ми от издателство. Хубаво криминале. 
РЕВЮ

5. Хрониките на Магнус Бейн

  Една от най-забавните книги, които съм чела, пък и кой не обича Магнус?
  РЕВЮ

6. Аз съм номер 4

  Първо гледах филма, после гаджето ми (настоящ бивш + бивш столкър) ми каза, че са му любимите, а след това видях много хубави ревюта и реших най-сетне да прочета книгата...ами да, планирам да прочета и останалите, мисля, че това говори само по себе си.
  РЕВЮ

7. Фуриите на Калдерон

  Най-голямото ми впечатление тук не беше епичното фентъзи, не беше уникалната обстановка и герои, не бяха силните характери на жените а...най-страстната целувка, описана от мъж, за която някога съм чела.
  РЕВЮ

8. Гондолата на времето

  Обожавам Себастиано.
  РЕВЮ

9. Последните оцелели: Животът, какъвто го познавахме

  РЕВЮ

10. Сънят на сукубата

  Ако искате много драма, направо цялата поредица за една седмица.
  РЕВЮ

11. Как да се омъжиш за вампир милионер

  Най-забавната книга след тази за Магнус. Имам 25 забавни моменти отбелязани и най-вероятно щях да отбележа и още, но Роман все още имаше един зъб и се страхуваше, че може да го използва.
  И жалко, че РЕВЮто ми е ужасно, но пък цитатите го компенцират.  

12. Опал
13. Основа

  За тези двете (12 и 13) ще има ревю по някое време, не знам кога. Май на снимката имам и Оникс, следователно или съм снимала една повече или съм изпуснала да заснема книга, но нищо.
  Мога само да кажа, че това са книги с много извънземна драма и екшън (гладна съм).

14. Кръвни връзки

  Ами току що написах РЕВЮ.

________________________________

Причината сега да не говоря подробно за книгите, които съм прочела през месеца е, че първо, не помня какво съм прочела (очевидно) и второ- за какво ми след като имам ревюта почти на всички? Но все пак реших да го направя по-лесно достъпно, отколкото някой да се рови в архива ми.
  И честит първи ден от ваканцията на всички от 8-ми клас нагоре.

1 коментар:

  1. Уважаеми клиенти,

    Ние сме регистрирани, гарантирано и правителствени сертифициран международен пари Кредити компания тук, в UK. Възможно ли е да търсите всякакви видове финансиране заема или на инвестицията? ние даваме международния заем на фирми и
    физически лица, които са били обръщат надолу с банки и други финансови институции
    , Имате ли неплатени сметки също? притеснявайте, не повече, тъй като се свържете с нас днес за
    повече информация .

    Ние предлагаме следните заеми на физически лица, които са,

    * Лични заеми
    * Търговски заеми
    * Инвестиции Кредити
    * Развитие Кредити
    * Консолидация Кредити
    * Студентски заеми
    * Кола заеми
    * Ипотечни кредити
    * Придобиване заеми
    * Строителни кредити

    Бизнес кредити и много повече: Ако са силно заинтересовани от нашата оферта заем, любезно се свържете с нас чрез нашата електронна поща номер по-долу. (Cooperativeworld.org@gmail.com)

    Благодаря за отделеното време, докато се свържете с нас обратно, С Видове
    Поздрави, г-н Diego Carlos C.E.O
    Email: cooperativeworld.org@gmail.com

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...