неделя, 7 юни 2015 г.

June TBR List Part 3

 И така, ето ги книгите, една, от които чета в момента- Аз съм номер четири. И за тези три книги благодаря на издателство Colibri, че ми предоставя възможността да ги прочета.

1. Фуриите на Калдерон

 Оказа се, че Йонито ми е разказала нещо мъничко преди да пожелая да я прочета, а аз дори не помнех. Това, което ме хвана беше, защото става дума за елементите- въздух, вода, огън, земя или поне така пише в резюмето. Винаги съм ги харесвала.

2. Досиетата на Дрезден: Буреносен фронт

  Видях сериала на едно място, но не ми се гледаше фентъзи криминали, но пък резюмето на книгата ми се стори по-интересно от сериала.

3. Аз съм номер четири

  Нямах представа, че това е книга, гледах филма. Няколко пъти. И ми хареса. След това един ден мой приятел ми каза колко много харесвал книгите и реших, че може да се ги взема. Не помня обаче защо се отказах по едно време, но това е поредната книга в сегашно време, която ми харесва за сега. Макар и да съм се спойлнала малко или много от филма, искам да видя каква всъщност е книгата. В момента я чета даже. По принцип смятах да я редувам с Магнус, но се отказах, той може да почака още един-два дни.

4. Законът на безсмъртните

  Йоана може да разказва много добре. Каза ми, че героинята си избирала меч и аз вече исках да си взема книгата. Пък и ми се чете за вампири. Не знам дали ще й напиша ревю, но знам, че ще я прочета, независимо дали е този месец или не.

И така, останаха ми 3 неспоменати книги, които все още не съм прочела, но ги има в предишните списъци- Сънят на сукубата, Красиво начало, Гибелна вълна. Когато им дойде времето, тогава ще ги чета.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...