петък, 10 юли 2015 г.

The Summer Book Tag

Благодаря на Габи, че ме е тагнала.
Тъкмо се чудех дали да не напиша цял пост как се оплаквам, че книгата, която искам да чета пътува от Германия към Варна вече втора седмица, а заради нея не мога да се насладя нито на Воините на Посейдон, а те са наистина секси, нито на Игра на тронове, която я взех от Йоана, защото ми се четеше нещо дебело, с което да компенсирам липсата на The Stormlight Archive (TSA), но не се получава, колкото и да ми харесва. Така че сега на практика вместо Воините чета Игра на тронове...

1. Намери книга, която те кара да мислиш за лятото.



2. Коя книга прави деня ви по-хубав?

Вестители  на Цветелина Владимирова и Steelheart by Brandon Sanderson.

3. Намери жълта книжна корица:



4. Кое е твоето любимо лятно четиво за плажа?

Не ходя на плаж, но там бих чела...хм, какво бих чела? най-вероятно това, което съм започнала преди плажа, но нека да го кажем- Златна лилия, втора книга от поредицата Кръвни връзки на Ришел Мийд.

5. Коя книга изпълнена с екшън те накара да тичаш за сладолед?

Mistborn & The Reckoners by Brandon Sanderson
ACOTAR by Sarah J. Maas

(Прочетох: Коя книга изпълнена с екшън те кара да се топиш като сладолед.)

6. Като слънчево изгаряне, коя книга те остави с болезнен край?

Съдбата на тигъра- 4-та книга и последната от сагата за Тигъра... Не че края беше тъжен, мен ме натъжи. Колийн Хоук.

7. Като залез, коя книга те остави с красив/хубав край?

- Почти всички от тези, които прочела до сега завършват по хубав начин. - Ами, оставям този отговор без да го трия.

8. Коя книжна корица ти напомня за залеза?

Да ми напомня на залеза, в смисъл да е красива или да има слънце на нея? И в двата случая никоя не ми напомня на залеза, защото повечето нямат нищо общо с него, но пък имам много книги с много хубави корици ^^



9. Коя е поредицата, която се надявате да прочетете това лято?

Love at Stake, The Stormlight Archive, Кръвни връзки... Пък ще видим какво всъщност ще прочета.

Тагвам: Всеки, който не е тагнат вече.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...