четвъртък, 6 август 2015 г.

Mid-Year Book Freak Out Tag

Благодаря на Кая, че ме е тагнала. Тъкмо с този и на Мели тага ми стигат за публикации, докато чета Сияйни слова.

Така, компютъра ми се преинсталира, за това изобщо не съм активна, вече преполових книгата си и съм накрая и явно няма да публикувам Сияйни слова на части, но тъй като е дебела книгата, едва ли ще мога да покрия всичко в ревю, следователно няма да има такива публикации. Офф... Много сложно стана.


1.Най – добрата книга, която си прочел/а досега през 2015

Ами не е една:
Mistborn
The Stormlight Archive
The Reckoners
Tiger Saga
Вестители и други.

2.Най – доброто продължение, което си чел/а досега през 2015

Златна лилия на Ришел Мийд

3.Новоиздадени книги, които искаш да прочетеш, но все още не си 

Eight Grave In The Dark
The Orpahn Queen
Reawakened
Queen Of Shadows
The Shadows
и други

4.Най – желани предстоящи издания през втората половина на годината

Queen of Shadows със сигурност. Искам да прочет продължението на Стъклен трон

5.Най – голямо разочарование

Хм, не знам. А, не, знам. В морските дълбини и Не пускай ножа. И за двете ми писна да чета как бягат и се крият.

6.Най – голяма изненада

Оказа се, че много харесах Скъпоценни камъна, прочетох книга от 1200+ страници, скоро ще завърша още една от 1000 страници, смятам да прочета и още една и ми е изключително приятно да чета книги, които си отговорят на страниците и по дебелина.
Друга изненада... ами...не знам, може би поредицата Кръвни връзки, която ми хареса повече от очакваното.

7.Любим нов автор (с дебютна книга или нов за теб) 

Със сигурност Брандън Сандерсън. Не мога да повярвам, че го открих едва тази година.

8.Нов герой, по когото си падаш 

Каладин от TSA, Далинар, който е наистииииииистина стар за мен... и Ейдриън Ивашков, разбира се.

9.Най – нов любим герой 

Kaladin Stormblessed, Dalinar Kholin, Adolin Kholin, Shallan Davar и други. Все от TSA

10.Книга, която те е разплакала 

Никоя не е успявала до сега, но Проклятието на тигъра и трите й продължения бяха много близо.

11.Книга, която те е зарадвала

Всички, които имам, отговор ли е?

12.Любима книга, превърната във филм, който си гледал/а тази година 

Хм...Реликвите на смъртните: Град от кости, брои ли се? Обожавам филма.

13.Любимо ревю, което си написал/а досега през годината 

Най-много харесвам ревюто си на НОЩНА СЯНКА

14.Най – красивата книга, която си си купил/а досега (или си получил/а) 




15.Кои книги имаш нужда да прочетеш до края на годината 

Твърде много са, за да ги изреждам... Но искам да прочета The Orphan Queen, The Hundred Thousand Kingdoms, A Game Of thrones, Queen Of Shadows, Reawakened и други.

 Много закъснях с този таг, заради преинсталирането на компютъра ми. Да не говорим, че не мога да споделя и публикациите, които искам, понеже от този компютър нещо не става. Така че след като си върна моя и го оправя ще видим колко ще имам да наваксвам.
  А какво ще стане с историята ми!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...