събота, 29 август 2015 г.

September TBR List

  Снощи, докато лежах в леглото преди да заспя ми хрумна някакъв хубав пост, който да направя, но за жалост го забравих. Така че сега ще направя TBR List-a си за другия месец, а прочетените книги ще ги пусна или в понеделник или даже на първи, тъй като не се знае дали няма да се увеличат с още някоя, че напоследък чета много малко.
  Противно на волята ми и всякакви мои очаквания, август за мен беше изключително натоварен месец с почти без грам почивка, а под почивка имам предвид да си седя у нас, затворена, свита в ъгъла на леглото, зачетена в поредната книга, която да завърша на следващия ден...не на следващата седмица!

1. Сребристи сенки
             +
2. Рубиненият кръг

Май май се очертава да започна месеца с тях. Започвам месец, завършвайки поредица. Хах. Като цяло ги имам от месец някъде сигурно, но просто все още не съм готова за петата книга, понеже знам, че ще е тежка, но...ех

3. Законът на безсмъртните

Всъщност трябва да я дочета тъй като първите две части от книгата ги прочетох, но понеже е от тези, които вървят бавно, оставих другите две части за по-късно, че много ми подейства натоварващо.

4. Дивергенти

Не знам всъщност дали ще я прочета, но се надявам да стане. Харесах първия филм, така че би трябвало поне малко да харесах книгата. Единственото, което ме спира да прочета цялата трилогия е краят. Не обичам такъв край...

5. Дневниците на Стефан: Началото

Не съм особено заинтересована от точно тази поредица, със сигурност предпочитам книгите на Л. Дж. Смит, а не Стефан. Винаги съм била отбор Деймън, пък и това се оказа нещо като предистория на Стефан. Имам ниски очаквания, но се надявам да бъдат опровергани.

6. The Assassin's Blade

Не писах ли за него вече веднъж? Предисторията на Селена Сардотиен, защо не?

7. Балада

В девети клас прочетох Ридание, но нещо не успях да стигна до Балада, но сега си я взех, така че да се надяваме, че ще успея да я прочета. Очаквам kliff-hangerish край, така че...ами да, май и не подозирам там момичето и най-добрият й приятел да се съберат, май не се  и събираха, но нека да я прочета, та да се убедя поне.

8. The Hundred Thousand Kingdoms

  Резюмето в Goodreads е кратко, но веднага ме хвана и си я поръчах. Защо не? Изглежда интересна и се нарежда в един списък от 51 фентъзи поредици, които трябва да прочетем преди да умрем, така че аз съм за! Имам я и ще я прочета.

Това е списъка ми, може да се съкрати, може и да се увеличи. исках да прочета и Brisingr най-сетне, понеже намерих последната на 2 места с един лев разлика, но мога да си я взема и пак да ги оставя да почакат, така че сигурно ако прочета тези, а сега почваме училище и идва голямото четене, то сигурно ще я прочета.

2 коментара:

  1. Дивергенти е интересна книга,но е по- добре да не знаеш край, аз лично не го очаквах,но въпреки това ми хареса всичко без последната част.

    ОтговорИзтриване
  2. Разбираемо. Аз просто не обичам така да става в книгите ми и за това, иначе вярвам, че е добра. И мерси за коментара :)

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...