събота, 8 август 2015 г.

Какво става, когато your bookworm-friend заминава за някъде

  Ако все още никой не се е досетил, то нека кажа, че така наречената ми bookworm приятелка е Йоана, която очевидно няма да е във Варна известно време.
  Та ето какво става, когато тя реши да замине.
 

   Тя си взима отделно книги, така че защо да не си присвоя и аз от нейните? 
  От известно време искам да прочета за 13-годишният социопат, за който всеки път се шегувам, че в края на трилогията ще е на 13 и половина. 
  Пък и щом научих, че я определят за тежка и... брутална? или там, каквото беше, реших, че  е точно за мен, сега остава просто да прочета двете книги преди нея, за да разбера дали наистина е така.



  
Никога всъщност не съм била привлечена от тази книга, да не говорим, че когато узнах края съвсем пък бях демотивирана, но тъй като все пак се говори, че като първа книга може да се прочете и самостоятелно, плюс че била доста добре, реших да пробвам, пък кой знае? Може да реша и да гледам филма, Изглеждаше така, сякаш има екшън.
  Разбира се, първо ще трябва да си получа компютъра обратно. Тук не мога да споделям нищо, включително и собствените си публикации. ЗАЩО?! Ако някой знае, да коментира. Когато натисна 1+ вместо да стане червен ми се появява един триъгълник.


  За тази книга нямам предварително изградено мнение, просто съм любопитна каква ще се каже и дали ще стане като със Скъпоценните камъни и Кръвни връзки.









    За пръв път от много време гледам първо филма и после чета книгата. Не знам дали филма ми хареса, помня, че го гледах и не ми беше неприятен, но като цяло никога не съм проявявала интерес, просто ми се ходеше на кино.
  Леле, сякаш съм си подбрала книги, които никога не съм искала да прочета, но просто реших да пренебрегна предразсъдъците си и да се опитам да ги прочета, а след това дори може да запиша мнението си или като ревю, за тези, които прочета, или като отделна публикация за тези, които съм почнала, но не съм дочела. 
  Наистина се надявам лабиринтът да ме хване, макар и вече да знам края и всеки възможен обрат. Какво да се прави, приятели-книжни плъхове :D 

  Наистина се надявам, ако някой знае какво се случва с проклетите бутони на 1+ да каже, за да се оправя, обичам да давам плюсове все пак. Даже може да опитам от третия компютър и таблета на брат ми, ако трябва, за да се уверя, че проблема не е от профила ми, а от компютъра- последната надежда на отчаяният човек. Пфу.
  Така, това е една наистина безинтересна според мен публикация, защото просто добавям към TBR List-а ми още четири книги, но просто не знам за какво да пиша.
  Отново моля за мнение:
  Имам идея за пост- Световете на Сандерсън, където смятам да говоря за световете, за които съм чела до сега на Брандън Сандерсън, не са много, но за сега е така, да ги коментирам, прилики и разлики, дали да го направя? За да има още нещо между тази и следващата публикация, която при късмет ще е ревю на Огнено сърце на Ришел Мийд.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...