сряда, 11 ноември 2015 г.

Изборът - Кийра Кас

35 момичета. 1 корона. Състезанието на живота започва.

  Изборът е книга, която ви хваща с корицата, но ви задържа със съдържанието си. Тя е лека и забавна, но и драматична и романтична. Пълна е с интриги- както женски, така и кралски. Това е книга за избирането бъдещата принцеса и съпруга на принц Максън.
  За много момичета да участват в Избора е като сбъдната мечта- шанс да спечелят я корона, я красив принц; шанс да се измъкнат от ежедневната рутина. За Америка Сингър, обаче, това е като сбъднат кошмар. Тя трябва да се раздели със семейството и приятеля си, за да отиде в дворец и да се бори за сърцето на принц, който дори и не харесва, в началото.
  В последно време така съм подхванала книгите, които преди не съм искала да прочета, че направо се чудя сама на себе си, защото както винаги, оказа се, че тези, които най-дълго отлагам, най- ми харесват.
  Лично аз се нуждаех от нещо леко и приятно за четене, с нотки на романтика и драма, но не твърде задълбочени и точно това немарих тук. Това е една интересна книга, където Кийра Кас сякаш показва своята представа за бъдещето и го е изградила много добре.  Харесва ми построяването на света, има си измислена история за преди и сега. По нейни представи са минали още две световни войни, за които ми стана доста интересно. Има и бунтовнически организации, които от време на време нападат двореца.
 Обикновено не си падам по момичешки неща, особено по рокли, но самата аз се влюбих в  корица и в идеята. (Кое момиче може да устои на принц? Особено такъв като Максън...)
  Америка Сингър е от пета каста, която се води като една от най-бедните, но ако ги гледаме по скалата на бедност, тя всъщност е доста нагоре. Записва се в Избора по настояване на тайният й приятел Аспен, който е една каста по-надолу от нея и технически са им забранени всякакви по-задълбочени взаимоотношения. Харесва ми характера й- не само, че е добра и чувствителна, но може да отстоява позицията си и се грижи за другите- особено за по ниско стоящите от нея, като прислужничките й. Харесва ми и това, че тя не е егоистична, участва в Избора за семейството си, защото дори за само седмица в него, семейството й получава парично обезщетение, с което могат да изкарат година.
  Принц Максън се оказва обратното на всичко, за което го мисли отначало Америка. Лично на мен той ми е много сладък и чаровен герой, а джентълменът  в него го издига още повече в очите ми, тъй като в днешно време един 18-годишен тинейджър... 
  Максън е мил, сладък и обожавам начина, по който използва обръщението "мила моя". Той се надява да открие сред тези 35 момичета едно, което може да обикне и на няколко пъти това ни се показва в образа на Америка. Въпросът, обаче, е дали тя е готова да забрави забранената си любов и да го обикне? Тук тя е с доста противоречиви чувства, но все пак, фактът, че двамата са си един за друг, остава.
  Както казах, това е една лека и приятна книга, която може да остави у читателя  много топли чувства и най-вече желание за следващата, за да може да разбере как се развиват нещата между Америка и Максън.
  
Благодаря на издателство Егмонт за предоставената възможност.
  

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...