събота, 9 януари 2016 г.

Bookish Identity Tag


  Миналата година гледах този таг и бях решила да го преведа, обаче не бях чела голяма част от книгите и за това се и отказах, та сега като си видях тага от Ева (благодаря ти!) и вече мога да го направя.

1. В кой фантастичен свят бихте искали да живеете.

Това е по-трудно, отколкото предполагах, тъй като за пръв път в живота си се изкушавам да кажа Хари Потър, но ще се въздържа и ще посоча света на The Stormlight Archives понеже има големи мечове, яки сили и е на Брандън Сандерсън

2. Кой би бил вашият партньор?

Без колебание казвам Анита Блейк. Ако ще имам партньор, нека поне да е силен!

3. От поредицата на Пърси Джаксън кой би бил вашият божествен родител?

Искам да е Посейдон, понеже много харесвам водата и възможността да я управлявам, но също така искам и Аполон, защото много ме кефи образът, който Р.Р. е създал, но също така искам и Хефест, защото е аутсайдер...както и Хадес...За това ще се спра на Арес- груба сила без мозък, но поне е...ами Арес, хех.

4. От поредицата Реликвите на смъртните, какъв предпочиташ да бъдеш - долноземец или нефилим?

Нефилимите имат яки оръжия, макар да нямат много дарби, така че избирам с две ръце нефилимите.

5. В поредицата Хари Потър, в кой дом бихте били?

 Колебая се между Грифиндор и Слидерин, понеже си мисля, че те ще са най-подходящи за мен, но като се знам повече подхождам на Слидерин, но пък харесвам и Грифиндор, но отговорът ми е Слидерин.

6. В поредицата Дивергенти, коя би била вашата каста?

Безстрашните. Като че ли тя е най-интересната просто. Всички останали ми напомнят повече на някакви зубъри, консервативни или обидчиви хора и...абе всички останали не са за мен просто, но самата система в поредицата не ми харесва толкова, така че това няма никакво значение.

7.От поредицата The Northern Lights, какъв би бил вашият демон?

Това всъщност е само първата книга. поредицата се казва His Dark Materials и да, всъщност има огромно значение как се казва поредицата, понеже намерих поне 10 книги със сходно заглавие, ако не и напълно същото, включително и една историческа поредица с това заглавие.
В интерес на истината, дори не съм чувала тази поредица, но проучих и разбрах, че демоните заемат животинска форма и смятам да си избера просто една, която ще е на някой от семейство котки, но на кой точно не знам.

Нямам идея кой не е тагнат, така че чувствайте се свободни да направите тага.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...