петък, 5 февруари 2016 г.

Book Cake Tag



Тъкмо се чудех каква публикация на пусна и вчера видя тагът, за който благодаря на Памела.

Брашно- Книга, която започва малко бавно, но после те грабва?

Помня, че ми беше нужно малко време, за да се пристрастя към книгата, но след това не можех да отделя поглед от нея.


Маргарин- Книга, чието резюме е много завладяващо?

Хм, не съм сигурна, всъщност. Мисля да посоча Steelheart, понеже последното изречение на резюмето, което поне аз прочетох със сигурност беше хващащо.


Яйца- Книга, която мислеше, че ще е кофти, но се оказа доста добра?

До преди няколко месеца дори не исках да чуя за пътуване във времето, сега съм сравнително заинтересована към подобни книги, стига и самото резюме да ме хване.

Захар- Сладникава книга?

Това, вече, е доста труден въпрос, тъй като не искам да повтарям отговорът на Памел с Anna and the French Kiss, за това избирам Завещанието, колкото и дебела, толкова и невероятна е тя.


Глазура - Книга, която покрива всеки елемент, който харесваш - забавни моменти, екшън моменти и др. ?

За малко да дам трета книга на Брандън Сандерсън, но се спрях на време. Ако ще спамя, то нека поне да е с книга, която не съм споменавала от много време. В чест на на Eighth Grave After Dark, казвам Първият гроб отдясно.

Пръчици - Поредица, към която се обръщаш за повдигане на настроението, когато имаш нужда от това?
Честно казано, не е като да препрочитам книги особено, но напоследък започнах да го правя. И все пак, ако има едно нещо, което няма да ми омръзна да чета, то това е трилогията Хекс Хол и Реликвите на смъртните.

Черешката на тортата - Любимата ти книга от тази година до този момент?

Любимата ми книга до този момент за годината, която е едва в началото си, трябва да бъде Reawakened. Това да се срещна отново с писането на Колийн Хоук е нещо невероятно! Особено след като толкова харесвам книгите й.


Тагвам: Yulia K., Melly & Йо

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...