петък, 19 февруари 2016 г.

Favourite Covers #1

Реших да направя този пост като покажа някои от кориците, които най-много харесвам и съответно са ми любими. Тъй като се оказа, че са повече, отколкото първоначално исках да напиша (само 10), а и се увеличават постепенно, реших да разделя поста на няколко части. 
При това, това са кориците само на книги, които притежавам, макар и не винаги да са на БГ.

Книгите НЕ са подредени по някаква скала, а просто която ми е попаднала първа.


За Фенка научих от Йо, а после прочетох и ревюто й. Признавам си, че при първият си опит да я прочета, не останах особено очарована, най-вече защото по него време не ми се четеше точно такъв тип книга, но когато я видях на български, вече преведена, тя просто крещеше "Вземи ме, прочети ме, обичай ме." Да не говорим колко много харесвам корицата, но не главно заради елементите, които са използвани в нея, а по-скоро каква е на допир, така да се изразя. Фенка е една от малкото книги, които не са се подгънали я по ъгълчетата, я другаде. Обикновено ъгълчетата на книгите ми започват да се раздвояват, а найлонът да се бели, но тази книга се постарах да остане права, хубава и недокосната и дори се подсигурих с най-хубавото и запазено възможно копие.


Харесвам всички корици на Стъклен трон, но Queen of Shadows е най-красивата, за мен, до сега. Имайки предвид, че мислех по същият начин и за Heir of Fire, може би следващата корица ще ми хареса пак повече от тази, но за сега QoS е една от любимите ми корици.


Не мисля, че дори трябва да коментирам Завещанието. Тя ми е любимият съвременен любовен роман, тя ми е любимата розова корица и е напълно невероятна. Имам две...хм, листовки към нея, една, от които, дадох на една съученичка, а другата си я залепих на библиотечката си, понеже е много красива, листовката е като малък вариант на корицата и да...


Мисля, че е напълно ясно, че тази книга я имам на български, но те кориците са еднакви, така че няма особено значение. Едни от кориците, които много харесвам са тези на книгите на Касандра Клеър и фактът, че на Адски устройства и от четвъртата нататък на Реликвите на смъртните са запазени вече в оригинал много ме радва. В следващите части ще се срещнем и с останалите две книги от трилогията.

Последната империя е любимата ми книга. Тя не ми е просто любима, а сред най-любимите от най-любимите ми книги. Сложна е тя, системата с любими книги на книжният плъх...*въздишка* Белите корици на книгите на Брандън Сандерсън са едни от най-хубавите, които съм виждала и ми се ще да ги имах всичките, но дори и малкото, които притежавам пак са си незаменими.


Аh! Тази книга. Тази книга! Освен че се нарежда до Последната империя, тя е и по-запазена от предишната. В пъти по-запазена. Прекрасна е, нямам какво повече да казвам по въпроса.


Макар и самата ми книга малко да пострада при доставянето, корицата й остана непокътната и все така прекрасна. Много харесвам как е построена тя, с това пиано и перлата и ефектите...Да, не мога да коментирам като хората една корица, но е факт, че се нарежда сред една от любимите ми, макар и самата книга да е само сред тези, които харесвам, но не обичам.


Когато видях тази корица, направо се влюбих в нея! Макар и първата българска да не ми харесва, тази е уникална! Смятам да я пазя точно толкова, колкото пазех и Фенка, понеже и самата книга е също толкова страхотна дотук, колкото и корицата, даже повече. Надявам се и следващата да я направят по този начин, така хубава.


Последна, за този пост, но не на последно място, се нарежда Оникс. По принцип харесвам всички корици на поредицата Лукс, но тази ми е най-любимата. Просто самата обстановка и позата на моделите...уникална е. 

Това бяха кориците в първата част. След известно време ще пусна и следващата част.

1 коментар:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...