събота, 13 февруари 2016 г.

The Harry Potter Spells Book Tag



Благодаря на Илияна за тага!

1. Акцио - предстояща книга, която нямаш търпение да си вземеш

И аз смятах да кажа Стъкленият меч, но тъй като вече ми е поръчана, смятам да кажа - Calamity, която е третата и последна книга на поредицата Възмездителите на Брандън Сандърсън.

2. Алохомора - книга, "отваряща" началото на поредица.

Ако има книга, която ме е хванала от самото начало до края и ме е накарала страшно бързо да прочета една цяла поредица, то това е Академия за вампири. След първата книга, не можех да се спра да чета.

3. Експекто Патронум - книга, свързана с хубави спомени от детството ти.

В детството си не четях много, но за сметка на това майка ми ми четеше, което може би е равно на аудиокнига- Лукчо, помня, че много я харесвах.

4. Приори Инкантато - последната книга, която прочете.

Град от стъкло  - РЕВЮ

5. Обливиате - книга, която би искал никога да не беше чел.

50 нюанса сиво - Е. Л. Джеймс - оставям този отговор, защото важи и за мен.

6. Ридикулус - книга, която поражда смях.

Всяка книга на Рик Риърдън, Даринда Джоунс и Лоръл К. Хамилтън- хумор, сарказъм, ирония, самоирония и още много смях по различни причини.

7. Круцио - книга, болезнена за четене.

Не пускай ножа- много трудно избутах тази книга до край, наистина много трудно.

Тагвам: MellyЙо и Памела

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...