петък, 13 май 2016 г.

Обещание - Карина Хали

 Тази книга ми харесва твърде много.

  Не знам от къде наистина да започна.
  Бях набелязала Обещание още преди онзи бум на положителни ревюта. Kупих си я, но си остана на рафта ми с непрочетени книги доста дълго време, защото желанието ми да я чета заедно с всички останали просто го нямаше. Сега, обаче, по време на Book Buddy-A-Thon-а ни с Йоана реших, че е крайно време да я хвана тази книга и да я прочета, особено след като съм решила този и следващият да са месеците на любовните романи.
  Този месец не съм вземала по-добре решение!
   Истината е, че тази книга ми харесва повече, отколкото очаквах и дори не знам защо. Е, знам де, защото съдържа всичко, което обичам в нея, но да приемем, че избрах така да се изразя.
  Карина Хали пише умело, макар и по леко изтъркан начин. Много ми харесва колко леко се е получило всичко, как главите са горе-долу с еднаква средна дължина и колко бързо се четат. Успяла е страхотно да се превъплъти в героите, от чиито имена разказва, получавайки две различни личности, което не винаги е особено лесно, но тук се е получило страхотно.
  Друго, което изключително много ми хареса беше колко добре са показани отношенията между героите. Когато започнах да чета, нямах идея с какво точно се захващам, знаех, че Линдън и Стефани са най-добри приятели, но не знаех точно какви са им взаимоотношенията, как се държат един с друг и какви са с хората около тях, но в течение на книгата и събитията в нея опознах героите сравнително добре.
 Осъзнах, че в един любовен роман (няма значение дали е твърде еротичен или не) за мен са важни наистина много отношенията между героите, не само семейната обстановка, която обожавам при Сюзън Елизабет Филипс, а и само чувствата на двамата герои един към друг. Тук те са показана изключително добре, още от началото и постепенно се развиват. Промяната в тях е осезаема, вижда се всеки път, когато те двамата имат нова връзка или когато се погледнат и си помислят колко много се желаят, но обстоятелствата не им позволява точно в този момент да са това, което искат да бъдат. изключително много ми хареса да проследявам мислите, чувствата и отношенията им един към друг в цялата книга.
  Стефани и Линдън си подхождат като две парчета от пъзел. Те са просто идеални един за друг и това се разбира още от самото начало. За мен бе голямо удоволствие да проследя промяната в тях от началото до края, както и по време на развиване на връзката им. Не мисля, че бих могла да ги опиша добре, ако започна да ги разглеждам по отделно, по простата причина, че просто не мога да изразя с думи онова, което искам да кажа за всеки един от тях.
  Краят на книгата, около последните 50 страници, беше сравнително предвидим. Това беше изтърканата част, за която говорех, понеже във всеки подобен роман има три етапа- преди връзката, по време на връзката и след връзката, когато се случва нещо, разделят се и пак се събират по стечение на обстоятелствата. Тук третият етап хем го очаквах, хем не смятах, че ще е точно такъв, но беше предвидим, но ми хареса. Не бях чела подобно нещо от доста време и ми дойде добре. Харесва ми как завърши, наистина много, защото както започнахме със забавните Линдън и Стефани, така и завършихме. Даже по-добре.
  Обещание наистина е един горещ роман, показващ ни историята на двама най-добри приятели, които преминават през много, докато достигнат до крайната си цел, а именно да бъдат нещо повече и да се научат да живеят по този начин.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...