вторник, 24 май 2016 г.

Ciela (и на малко други) Book Haul


  Само за сведение, 14 книги в чантата тежат много (13 от днес, плюс тази, която по принцип си нося.)
  Изненадващо за мен, успях да си взема всички книги, за които бях сигурна, че ще искам и даже ми останаха пари, за което не бях сигурна, че ще стане.
  Както и да е, доволна съм от бройката книги, която си набавих към все по-нарастващата TBR купчина (в моя случай цели две етажерки и половина) и е време да ги разгледам. 

1. Дивият лов + 2. Прероденият дракон

  Знам, знам, не е като да съм прочела първата книга, но в последните два дни ме сърбят пръстите за тази поредица и реших, че единственият начин да се мотивирам е като си набавя и следващите две книги, които да ми избодат очите до толкова, че да искам да ги прочета.
  Идеята на самата поредица много ми харесва, а и след Мъглороден и още една-две книжки от този тип, много искам да прочета нещо...класическо, епическо фентъзи, поредица, която няма нищо общо със съвременните книги.

3. Лунните градини

  Не знам нищо за тази книга. Нищичко. Не съм чела резюмето, не съм се интересувала особено за книгата, но пък много искам да я прочета, защото преди време гледах други книги на този автор, които исках да прочета, но не можех, понеже бяха продължение на това. Само се надявам и Лунните градини да не са нечие продължение, че тогава вече няма да се разберем.
  Интересно ми е за какво става дума и предполагам, че в близкото бъдеще все ще се заловя с нея.
 (А като си помисля, че обещах на една приятелка най-сетне да започна Игра на тронове, не знам кое да чета по-напред, защото искам всичко едновременно.)

 4. Легендата + 5. Феноменът + 6. Героят

  След като постът ти се казва Ciela (...) Book Haul защо разглеждаш всяка друга книга, но не и тази на Ciela? 
  Истината е, че искам да се отърва от книгите, които не са свързани с днешната отстъпка и да мина по същество, където няма да мога да правя по-хубави коментари по книгите, за които отново не знам много, но това на страна.
  Имаше време, когато проявявах голям интерес към тази трилогия, но нещо ме беше отказало. Е, какво по-хубаво от малко намаление, което пак да ме запали? Както се вижда на първата снимка горе, трите общо си ги взех за 20 лева и се надявам скоро да стигна и до там. 
  Всеки ми казва, че главната героиня е точно типът, който харесвам и се надявам наистина да е така, само остава да ги прочета и ще разберем в ревютата ми, хихи.

7. Mind Games

  Когато се казваш Тери Тери, книгата ти трудно остава незабелязана, а когато струва 9 лева крещи дори по-силно.
  Друга причина да ми хване окото е, защото преди време имах проект със същото заглавие, за който имах високи очаквания, но е поредният в папката със зарязани. надявам се да не зарежда тази книга, а поне да я харесам, понеже идеята не е кой знае колко нова или оригинална, но пък ми изглежда поне интересна. Харесвам подобен тип книги и се надявам да харесам и тази.

8. Даркмут

  Видях я, още когато излезе, но нещо ме спря тогава да си я взема.
  Единственото, за което съжалявам сега е, че няма разделител, той е тооооолкова хубав! 
  Самата идея ме привлича, не защото е кой знае колко оригинална (не изглежда така в резюмето), а защото ми изглежда така зловеща и забавна в същото време и съм много любопитна как ще се развие, предполагам, че това ще е една от книгите, които ще прочета през юни, стига да не ми е много натоварено в училище.
 Защо нямам разделител, защоооооо???

9. Звезден полет

  Преди време видях няколко ревюта на тази книга и не, не ми стана интересно, понеже не съм ги чела, но когато я видях колко е красива на живо се влюбих и просто трябваше да я имам. 
  До сега не съм чела подобни книги и се надявам да ми хареса, понеже ми звучи обещаваща, а и в последно време, колкото повече разнообразявам, толкова по-добре!

10. Фалшивият принц + 11. Кралят беглец

  Идеята на първата книга ми се струва интересна, пък и харесвам подобен тип истории, за това ми е много интересно да ги прочета тези двете, макар и хич да не харесвам корицата на първата книга. Тази на втората обаче, компенсира предишната и нямам търпение да ги прочета.
  радвам се, че ги взех по време на намалението, защото макар и да не са скъпи, някак си не ми се даваха 24 лева за тях, докато 12 и за двете си е направо супер!

12. Дъщерята на меча + 13. Годината на демона 

  Истината е, че заглавието на втората книга ми се наби в очите, както все по-често и по-често се случва, затова ми се наложи да издиря и първата, но като видях цената реших, че е по-добре да изчакам. 
  Както и да е, тези книги ми изглеждат много интересни, както казах за всяка една тук и ако продължа да се повтарям, не знам вече какво да правя. 
  Общо взето искам да прочета всички книги и съм с еднакъв интерес към тях. Знам, че не е особено разумно да си взимам все по първите две, вторите две и така нататък книги, но това съм аз и не мога да се контролирам, надявам се да ми харесат, особено тези последните, за които говорех, защото са много дебели и много красиви.

  Планът, по принцип, ми беше да взема всички книги на Сиела, за които се сетя, а с останалите си пари да си взема възможно най-много книги на Колелото на времето, само дето този план не успя, защото на където и да се обърнех имаше книга, която да искам, даже все още има такива, но те може да почакат малко. Радвам се, че не изпълних този си план, защото сега се сдобих с много повече книги, които най-вероятно няма да прочета в следващите няколко години, но това няма значение точно сега, хехе.
  Това бяха всички книги от това намаление на Сиела и наистина останах много доволна.

5 коментара:

  1. Честити книги и приятно четене! :)

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотни книги! *-* Чела съм ,,Легендата'', ,,Феноменът'' и ,,Даркмут'', а Mind Games я заглеждах в Гринуич, така че чакам ревютата ти с нетърпение. :3

    ОтговорИзтриване
  3. Книгите на Мари Лу са невероятни, не отлагай дълго трилогията и. И настина главната героиня би трябвала до ти хареса много.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Страхотно, може би юни ще е месецът на трилогиите, понеже смятам да завърша и Паднали кралства и може би Кръв от Еден или Нощна сянка, хехе :D

      Изтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...