четвъртък, 19 май 2016 г.

One With You - Sylvia Day

  Аматьорското ми ревю на първите 4 книги ТУК.

 Обичам тази поредица. Тя е първата от този жанр, която прочетох благодарение на моята муза Жужу, която ми я препоръча. Тъкмо беше излязла четвъртата книга, когато я започнах, а ето че сега я завърших с все топли чувства към нея.
  Не е имало време, когато да не съм я харесвала. Това е поредица с предимно жанр еротика, макар и след третата книга нещата да биват задълбочени.
  Силвия Дей има лек стил на писане, който някак улеснява асимилирането на иначе тежкият си материал в книгите си, когато не става дума за креватните упражнения на героите. Тя описва връзката на Гидиън и Ева изключително добре. Имам предвид, тя не е перфектна, нещата не са розови през цялото време, те все още се учат как да живеят с миналото си и един с друг и с всичко, което са преживели и двамата и редовно  спорят, докато решат какви действия да предприемат, понеже повечето им проблеми са раждани заради статуса им на елита на Ню Йорк.
  Това, което ми харесва е, че те още от началото на връзката си започнаха да посещават психолог за тази цел, който да им помага през цялото време и д-р Питърсън е един вечно присъстващ герой, който улеснява връзката им. Това е нещо, което изключително много харесвам.
  Новооткритата ми любов към подробно описаните взаимоотношения на героите ми показа колко по-хубава е тази книга, отколкото мислех, защото всичко е описано наистина изключително добре. Това включва не само Ева и Гидиън, но и най-близките им хора, които ги заобикалят, включително и семейството на Гидиън, което никога не е било перфектно. В тази книга той успява да намери общ език, така да се каже, с доведеният си баща, а след това и със сестра си и брат си. Обичам, когато нещата се оправят по този начин, харесва ми когато едно разбито семейство се събере отново.
  Историята на Гидиън и Ева е сложна и заплетена. Те преминават през толкова много предизвикателства, че тази книга спрямо първите е направо леко четиво без действие, но в нея се случват няколко важни момента, които поставят на изпитание връзката на двойката по много трудни начини. Всеки от тях прави грешки и се учи от тях, а враговете им вечно напират.
  Но за разлика от друг път, Гидиън и Ева вече знаят, че са най-силни, когато са заедно по един или по друг начин, така че те успяват да се справят с всичко, което им се изпречи на пътя.
  Краят на книгата беше наистина неочакван. Е, не точно самият край, който е напълно задоволяващ, прекрасен и перфектен, а последното разкритие, включващо майката на Ева. Това, което разбрах, не го бях очаквала, но даде много отговори и храна за размисъл. Това е наистина нещо невероятно, за което не бих се сетила, че може да се е случило и вече знаем защо Моника толкова много се нуждае от богат мъж до себе си.
  За жалост, в последните дни не мога да си изразя цялото мнение за една книга, не мога да покажа всички чувства, която тя ме накара да изпитвам и това се дължи на факта, че нещо твърде много ми е харесало, за да мога да го разгледам както трябва.
  Надявам се все пак да съм показала колко идеален е този край за поредицата и всеки, който обича Гидиън и Ева да им се наслади до край.

2 коментара:

  1. Чудесно ревю! А ти си ужасна, гложди ме огромно любопитство какво е това невероятно нещо свързано с Моника. Искам книгата. :D :D

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хах, мерси! Пък и доколкото разбрах, книгата излиза на 24-25-ти май, така че скоро ще разбереш :D

      Изтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...