понеделник, 6 юни 2016 г.

Господин Неустоим - Сюзън Елизабет Филипс

  Една от най-добрите книги на Сюзън Елизабет Филипс, която съм чела!
  Тази книга е далеч по-различна от останалите на авторката, които знам до сега. С лекият си стил на писне и увлекателните си глави, този път тя не описва обединяването на едно разбито семейство, а предизвикателствата, през които преминава дъщерята на Фльор Савагар и Джейк Коранда- Мег Коранда, която все още не е открила своята страст в живота. Набедена за развалената сватба на най-добрата си приятелка, Мег е намразена от цял Уайнет, разорена е и е принудена да работи за хора, които  я ненавиждат, за да изкарва прехраната си, докато живее в необитаема сграда. На всичкото отгоре, в града има липса на работни места и нисък бюджет за много важни неща за бъдещото му поколение и Мег се оказва, без да иска, в центъра на борбата за сделка с неприятният Спенс Скипджак за доброто на града.
  Тази книга е колкото различна, толкова и прекрасна! Изчетох я на един дъх! Много ми хареса всичко, описано в нея, борбата на Мег не за уважението на хората в града, а за това да запази работата си, да се научи да оцелява сама за разнообразие. Макар и от начало да се изкушава да моли за помощ, Мег бързо се отказва от това и взема нещата в свои ръце, което много ми хареса. 
  Има един цитат, който не успях да отбележа, но тя казва, че предпочита сама да води битките си, което изключително много ме впечатли, особено след като беше поставена в наистина трудно положение. Тя е смела, дръзка и много добра героиня, която знае точно какво иска и как да го получи, само трябва и да се реши да действа.
  В Господин Неустоим успях да се докосна по-лесно до Мег, защото се разказваше предимно от нейна страна, както и имаше някой и друг момент от тази на Ема, чиято книга е По-кротко, лейди!, което изключително много ми харесва. За жалост, между едната и другата има около 3-4 книги, което означава, че съм пропуснала запознанството на родителите на Тед и май как приятелките на Мег си намират мъже, но и това ще го видя все някога.
  Изключително много харесвам сплотеността на хората в Уайнет, макар и да не ми хареса отношението им към нея, но това се подразбира, тъй като читателят през цялото време е наясно, че Мег реално няма вина, но не и гражданите. Те са от хората, които обичат да се бъркат във всичко и които обичат да си мислят, че всичко разбират.  И все пак, Уайнет е очарователен с обединеността на хората, особено когато се обединяват срещу общият си враг.
  Тед Бодин- най-желаният ерген и кметът-светец на Уайнет е наистина господин Неустоим. Интересното е, че аз си го спомних като 22-годишното момче в По-кротко, лейди!, но твърде късно, за да ми направи някакво по-голямо впечатление. Той със сигурност се е променил много добре и е възмъжал. Изключително много ми харесва как го е описала авторката. Той иска да угоди на всички и точно това му желание го е направило кмет на Уайнет и е вгорчило живота му. Това негово желание го е отвело при Луси, най-добрата приятелка на Мег и негова бивша бъдеща съпруга. Така всичките му проблеми започват.
  Изключително много ми хареса цялата история, както и постоянната намеса на жителите на Уайнет. Разбира се, харесах я повече, когато беше за добро и когато не им се бъркаха, но присъствието им винаги беше добре дошло. Изключително много ми хреса това, което прочетох и това наистина е поредната невероятна книга на Сюзън Елизабет Филипс.
  Препоръчвам всички нейни книги, на любителите на любовни романи, с две вдигнати ръце.

Благодаря на издателство Ибис за предоставената възможност.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...