сряда, 3 август 2016 г.

20 Bookish Facts About Me



1. Не съм проронвала и сълза на книга.

2. Обикновено докато чета не мога да пия или ям нещо, защото се разсейвам от книгата, макар и преди години реално да четях докато ядях.

3. Обичам да чета, когато пътувам.

4. Не харесвам книгите, които стават известни много бързо и често се разочаровам от тях. (Girl Online, Самодива, Перфектната химия- тази не я мразя, но и не я обичам особено, В морските дълбини и други)

5. Не препрочитам книги, понеже имам твърде много непрочетени, но пък искам да се потопя в света на Пърси Джаксън, Хари Потър и Мъглороден отново.


6. Типично за всеки книжен плъх- имам твърде много непрочетени и продължавам да си набавям още.

7. Преди време нямах проблем с това да дам на някого книга и после да ми я върне. Сега, когато някой ме помоли, отказвам директно, като правя някои малки изключения. Ако някой от вас, на които съм дала скоро книга, чете това- ти трябва да си наистина важна особа. И все пак ми се къса сърцето като си помисля, че книгата ми е при някой друг.

8. Мразя да чета книга за повече от планираното време, за което знам, че мога да я прочета. Някак си след това имам по-малко удоволствие от нея и ми се вижда слаба, когато не е. Примери: Кралят беглец и Мрачни дни- книгите са страхотни, но ги проточих твърде много.

9. Напоследък си подбирам книгоразделителите според корицата, според жанра книга и според чувството, което ми навява тя. Имам няколко разделителя, които се повтарят и все пак едва ли някога бих използвала. За сега.

10. Понякога харесвам филма повече от книгата, друг път е обратно. Има случаи, в които не харесвам и двете, както и случаи, в които не съм знаела, че даден филм е бил книга първо.


11. Имам точно 80 непрочетени книги вкъщи. 23 от тях са на английски.

12. Обичам дебелите книги, макар и все да не мога да намеря време за тях. Наистина много бих искала да седна и да прочета Война и мир, Анна Каренина, Властелинът на пръстените, останалите от Песен за огън и лед, както и То, но при мисълта, че ще имам две прочетени книги за месеца ми става...лошо. Предпочитам да имам повече книги за месеца.

13. Не мислех, че започвайки този блог, ще се задържа толкова дълго с него.

14. Дължа my bookworm self на най-добрата си приятелка, която искаше книга за 13-тия си рожден ден.

15. Обичам да чета на английски, защото той е по-благозвучен, а и мога да разбера неща, които в превода не се разбират или са сгрешени. Пък и преводите на книги тип high/epic fantasy е просто отвратителен, но какво да се очаква от Бард.


16. Обичам да се разхождам покрай книгите в книжарницата и просто да ги проследявам с пръст или да ги гледам, без реално да си избирам какво да купя. Мисля, че това наистина дразни персонала.

17. Не обичам книги с тъжен край и ги избягвам, макар че понякога нямам избор и ми се налага да си взема подобна книга, защото а) не съм знаела края и б) защото онова чувство, което ми казва, че трябва задължително да прочета нещо се е обадило.

18. Обичам да чета навън и нямам никакъв проблем с това да отида в Морската градина, да повървя половин час, докато си намеря подходяща пейка и да почета.

19. Аз наистина съм от книжните плъхове, които си носят книгата навсякъде, дори и да знаят, че няма да я четат. В моя случай обаче, аз я чета- в автобуса, докато чакам някой, който закъснява, когато аз не закъснявам и така нататък. 

20. Винаги ще избера книгата пред човека. Правя изключения за най-добрата си приятелка и за семейството си плюс още един-двама души.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...